|
Post by dinosaurus on Feb 19, 2004 16:43:26 GMT 2
Kyllä mä luotan myös, että ensi keskiviikkoinen tapahtuma on näkemisen arvoinen...
Mutta onko esiintyjiä kolme vai neljä? Jim Pembroke ja Rekku Rechardt vetävät duona Wigamin biisejä ja Jo Hope omiaan... mutta kuka tämä Riikka Hänninen on? Kuuluuko Jo Hopen bändiin?
Jos esiintyjiä olisi kolme jäisi kullekin helposti aikaa tunnin settiin...
No samapa tuo... enköhän mä kuitenkin huitaise paikalle punaisella kilpurillani.
|
|
|
Post by dinosaurus on Feb 26, 2004 9:22:17 GMT 2
Suuri kiitos ja hatunnosto Lasselle!
Eilinen "kitara ja mies" -setti Gloriassa oli mainio. Loistavilta kuulostavat biisit paljaaltaankin...
Keikan parasta antia oli ehdottomasti Lucky Stars, Poor Happy Manin kitarasoolo sekä tietenkin se uusi biisi.
Toivottavasti pian taas nähdään koko pumppu lauteilla!
|
|
|
Post by Unbreakable on Feb 26, 2004 11:35:45 GMT 2
Hän kiittää myös Larrya! Aivan mahtava esiintyminen eilen. Suomen Elvis on löynyt. Ehdottomasti kannatti lähteä katsomaan vähän pidemmältäkin. Lemojen biisit toimivat näköjään aivan loistavasti sekä normaalilla vedolla, että akustisena. Hjuva hjuva!
|
|
|
Post by Windy on Apr 29, 2004 11:28:21 GMT 2
Onko kesän Lemojen keikoista tietoa? Onko niitä edes... Tavastian joudun missaamaan
|
|
myy
New Member
|
Post by myy on May 11, 2004 9:15:48 GMT 2
Niin, pystyisikö vaikka Lasse valottamaan vähän tulevaisuutta? Milloinka ja missä lemojengillä on mahdollisuus nauttia Tavastian kaltaisesta pläjäyksestä seuraavan kerran?
|
|
|
Post by Bunuel on May 24, 2004 18:30:08 GMT 2
Welldonen sivuilta:
Ke 09.06.2004 Lemonator Turku Ravintolalaiva Donna Pe 25.06.2004 Lemonator Kouvola Party Planet La 17.07.2004 Lemonator Karkkila Sun set Beach Party Pe 27.08.2004 Lemonator Lappeenranta Hotelli Lappee / Doris
Onkohan nää jo varmoja? Tuonne Turkuun ainakin lähdetään Porista jos vain varmistuu.
|
|
|
Post by dinosaurus on May 24, 2004 19:46:12 GMT 2
Hmm... Tuo oletettu Turun keikka ajoittuu juuri DBTL:n ensimmäiselle päivälle. Down By The Laiturin sivuilla Donnan ohjelmistossa on kyseisenä keskiviikkona seuraavaa:
Eli mahdollistahan moinen on... Keikkapaikka ainakin on varsin mielenkiintoinen.
|
|
|
Post by Windy on May 24, 2004 21:29:08 GMT 2
Kiitoksia Ainakin viime vuonna (mahtoko myös edellisvuonna) Donnalla oli toi ponttoonilava DBTL:n aikana. Turussa nähdään!
|
|
|
Post by Glass Girl on May 25, 2004 11:45:45 GMT 2
Oih, ihanaa Turkuun vaan, kun näillä näkymin jopa ehtisi omien festareiden järjestelyiltä.. Ihanaa, tätä on odotettu! Viime vuoden Turun keikka oli samana päivän kuin pääsykokeet, eikä sitten ehtinyt sinne.. (pääsinpä hyvään kouluun kuitenkin.) <- tuo on niin hassu, hih
|
|
muu
New Member
|
Post by muu on May 25, 2004 23:39:06 GMT 2
Viime vuoden Turun keikka oli samana päivän kuin pääsykokeet, eikä sitten ehtinyt sinne.. Mul ois tona päivänä 2 pääsykokeet Turussa ja 1 Helsingissä, ja tollon illalla oon varmaan jo Hämeenlinnassa.. Taitaa jäädä väliin, ikärajaki näyttää olevan 20 Toivottavasti tulee lisää keikkoja Hesaan/Turkuun!!
|
|
|
Post by Glass Girl on May 26, 2004 17:07:04 GMT 2
Minulla oli tosiaan samana päivänä Korpilahdella (30km Jyväskylästä Tampereen suuntaan) viime vuonna. Olisin voinut ehkä jotenkin ehtiä, ja yritin kovasti viimeiseen asti lähteä. Mutta jos muistan oikein niin siellä oli miksaaja ollut silloin huono, joten ei se sitten niin kovasti harmittanut
|
|
Windy
New Member
|
Post by Windy on May 26, 2004 18:53:01 GMT 2
Lohdutuksen sananen sulle muu,
itse missasin viime vuoden keväällä Lemojen Säätämön keikan, vaikka olisin halunnut n i i n mennä, mutta minkäs teet. Olin silloin Turussa. Ei niin ei... Missauksen korvasi sit Ruisrock. ;D
|
|
|
Post by dinosaurus on May 26, 2004 19:18:14 GMT 2
Mulla ei Lemojen viime vuoden Turun keikosta pahaa sanottavaa ole... Etenkin Säätämön keikka oli mitä mahtavin!
DBTL-keikka taisikin olla Börsissä yhdessä Egotripin kanssa. Börsin keikka oli ehkä hieman vaisumpi, mutta meno oli silti mukava. Börs nyt ei tosin mun mielestä ole keikkapaikkana kaikkein parhaimmasta päästä.
|
|
|
Post by Glass Girl on May 31, 2004 12:54:16 GMT 2
Juuri kun ole päässyt lupaamaan, etten missaa enää ainuttakaan Lemojen Helsingin keikkaa ni sitten 12.6... Yhyy, kaverin uusimman bändin eka keikka on samana päivänä Saa nyt nähdä.. Miksi kaikki on aina samaan aikaan?
|
|
|
Post by Gwenny on May 31, 2004 18:05:30 GMT 2
Jee, Gloriaan! Tulipas tämä äkkiä.
|
|