muu
New Member
|
Post by muu on Jan 7, 2004 0:02:51 GMT 2
"LA 17.1. 21-03 (kutsulla 19-21) EUR 5,- K-18 LEMONATOR, INDICA & guests" Mitähän toi tarkottaa, onko kyseessa joku parin biisin esittäminen vai pitempi keikka? Eikös noi oo jotku Gloria XX-vuotispileet? No, kai sinne pitää joka tapauksessa mennä...
|
|
teemu
Junior Member
|
Post by teemu on Jan 7, 2004 8:35:10 GMT 2
Mitähän toi tarkottaa, onko kyseessa joku parin biisin esittäminen vai pitempi keikka? Eikös noi oo jotku Gloria XX-vuotispileet? No, kai sinne pitää joka tapauksessa mennä... Juuh, enpä mitään sen virallisempaa tiedä, mutta vaikka keikka ei ihan "täysmittainen" olisikaan lienee se kuitenkin paria biisiä pidempi. Kahden bändin (+ vieraiden) parin biisin keikat kun eivät kovin ihmeellisiä bileitä saisi aikaan! Ja tosiaankin, kyseessä näyttää olevan Glorian 5-vuotisbileviikko, jonka jonkunlainen päätapahtuma tämä lauantain Lemo-keikka vaikuttaa olevan.
|
|
|
Post by l on Jan 7, 2004 15:53:47 GMT 2
Ainakin minun saamani käsityksen mukaan kyseessä on ihan kunnon keikka, vaikka muitakin yrittäjiä on mukana. Käsitys on saatu Lasselta.
|
|
|
Post by Unbreakable on Jan 8, 2004 11:32:17 GMT 2
No hemmetti! Jää kyllä väliin multa, kun olen sen illan töissä eikä täältä Länsi-rannikolta enää iltamyöhäisellä ehdi mukaan bileisiin. *kunnon keikkaputkea odotellen*
|
|
myy
New Member
|
Post by myy on Jan 14, 2004 9:23:53 GMT 2
Oliskos kenelläkään tietoa lauantain aikataulusta?
|
|
teemu
Junior Member
|
Post by teemu on Jan 14, 2004 16:35:30 GMT 2
Oliskos kenelläkään tietoa lauantain aikataulusta? Eipä muuta kuin perinteiset: kello 21-03. Ja noin niinkuin varovaisesti voisi veikata tämän Indican soittavan ensin ja Lemojen toisena, joten yhtä perinteisesti voisi showtimen olettaa olevan välillä 23.00-0.30...
|
|
teemu
Junior Member
|
Post by teemu on Jan 15, 2004 20:09:26 GMT 2
Glorian sivut tietävät kertoa seuraavaa soittoajoista:
Indica 21.45 Lemonator 23.00 Gloria Band with special guests 24.00
|
|
myy
New Member
|
Post by myy on Jan 16, 2004 15:32:31 GMT 2
Glorian sivut tietävät kertoa seuraavaa soittoajoista: Indica 21.45 Lemonator 23.00 Gloria Band with special guests 24.00 Tjah, tunnissa ei kyllä täyttä settiä heitetä. Parempi silti sekin kuin kuivin suin.
|
|
|
Post by Riki Sorsa on Jan 16, 2004 20:59:19 GMT 2
Ehtiihän siinä, täyden festarisetin!
|
|
|
Post by dinosaurus on Jan 16, 2004 21:01:37 GMT 2
On tuntikin sentään jotain parempi... Viime kerrastahan on jo lähes ikuisuus.
Sääli vain, etten itse pääse paikalle. Sen kerran kun Lemot soittavat, niin mun on tietenkin singahdettava pois pohjoiseen.
Mun tuuria...
|
|
|
Post by dinosaurus on Jan 19, 2004 0:04:38 GMT 2
Minkälainen Glorian keikka oli, oliko hyvä fiilis? Mistä jäin paitsi?
Biisilista?
|
|
muu
New Member
|
Post by muu on Jan 19, 2004 0:31:57 GMT 2
Hieno keikka kuten odottaa saattoi! Se tunnin setti oli kyllä huijausta, keikalle oli varattu aikaa 1,5 tuntia ;D Tais se yli tunnin kestääkkin vaikken kellosta kattonu. Biisilistassa lukee: 1. CRASHED 2. KILLER I 3. GLASS BOY 4. BROKEN REC 5. ONCE I KILLED 6. ONE LAST DAY 7. LIVE FOEVAH 8. ACCI CO 9. SAFE 10.POOR HAPPY MAN 11.CALIFA ======= 12.IS IT YOU 13.ONE TOUCH (tätä ei kuitenkaan soitettu vaan seurassa kuiskimisen jälkeen joku toinen, jota mä en nyt muista) 14.OVER NOW Tietääkö joku muuten mitä Antin biisilistalle kävi?! Henkisten muistojen lisäks keikalta jäi kuvia, (surkean laatusia) videoita ja Grandpop-juliste Laitan niitä ehkä nettiin jossai vaiheessa (siis kuvia) Ai nii, Lasse lupas että seuraavalla keikalla kuullaan Unbreakable Two.. Lupaus on lupaus!!
|
|
|
Post by dinosaurus on Jan 19, 2004 0:58:21 GMT 2
Kiitosta biisilistasta... Killer I on siirtynyt setissä syrjään ekan biisin paikalta. Ihan hyvä vaihto, tulihan se killerimäinen aloitus jo kuultuakin...
Ei muuten mitään erikoisuuksia näemmä. Silti harmittaa turkasesti, etten keikalle ennättänyt. Mutta suremiset sikseen ja katseet taas eteenpäin! Saatiinko Gloriassa vihiä, koska Lemot olisivat mahdollisesti taas jostain bongattavissa?
|
|
|
Post by Crashed on Jan 19, 2004 0:59:05 GMT 2
Joo keikka oli aivan loistava, joskin pidempikin olis voinut olla kun jäi niin monta suosikkia vielä tulematta. Pojilla on kyllä kova lavakarisma...ei voi kuin ihastella. Toivottavasti vaan vetäis mahdollisimman nopeasti uuden keikan. Siitä tulikin mieleen, että tietääkö kukaan mikä on Lemojen ohjelma tästä eteenpäin? Yksittäisiä keikkoja, kiertuetta, uutta levyä, taukoa vai jotain muuta?
|
|
ripa
New Member
-orkesterin j?sen-
-orkesterin j?sen-
|
Post by ripa on Jan 19, 2004 1:17:50 GMT 2
se yks encore oli you're left I'm right r-
|
|