|
Post by Glass Girl on Sept 27, 2004 9:28:40 GMT 2
Turun keikka oli taas niin hieno, kiitos siitä, ja olo on nyt kovin tyhjä. Odotan lottovoittoa, tai muuta äkkirikastumista, niin palkkaan Lemot housebändiksi kartanooni. (I need my dose of great live music weekly!) Ei muuten tarvi tuhlata matkusteluun, jos menee liftillä. (Jkl-Tku neljässä tunnissa, sis. yhden kahvitauon. Junalla menee sama aika.) Ja kyllä siitä kokeesta on muuten hyötyä, saan järjestyksenvalvojakortin. Minun elämässäni ei ole enää kuin hyödyllisiä kokeita.
|
|
Tuisku
Junior Member
|
Post by Tuisku on Sept 27, 2004 13:03:19 GMT 2
Toki kokeiden tekemisestä on hyötyä...se oli vähän sellaiseen sarkastiseen sävyyn kirjoitettu tuo minun juttuni. Mutta minunkin pitäisi samainen järjestyksenvalvoja "koe" suorittaa. Se on tosin vasta hieman myöhemmin,varmaan ensi vuoden puolella. Saanko kysyä mitä alaa opiskelet?
|
|
|
Post by Glass Girl on Oct 5, 2004 10:39:07 GMT 2
Kulttuuripalvelujen tuottamista, eli minusta tulee kulttuurituottaja. Olen mukana järjestämässä Sararock-festivaalia. Ja klubi-iltojakin suunnittelemme kaverin kanssa tänne Jyväskylään. Hyvää musaa luvassa, uusia bändejä otetaan mielellään soittamaan
|
|
|
Post by lemonateher on Oct 23, 2004 16:28:03 GMT 2
tietääkö joku kuinkahan kauan tuleva keikkatauko kestää? ja tavalle mennään! ;D
|
|
apa
New Member
|
Post by apa on Nov 2, 2004 15:29:00 GMT 2
Mun vaisto sanoi mutta enpä tullut kun hoksasinkin vasta nyt ja tässä tän viestin. Sun täyty olla se joka promotoi turku-poppista paidallaan ;D ellet, niin kuka se oli? Ja yhdellä kundilla oli Sugarrushin paita, se oli makee nimim. "yks Sugarrushin eepee, popsi-01" ohommoi. no sepä minä mulle pitää aina tulla juttelemaan.
|
|