|
Post by dinosaurus on Jan 16, 2004 22:24:31 GMT 2
Vuosi on jo hetki sitten saatu vaihdetuksi, joten kaikenlaiset tahot ovat taas järjestäneet erilaisia äänestyksiä viime vuoden parhaista.
Lemonatorkin on osalla listoissa keikkunut mukana... Tässä joitain.
Rumban vuosiäänestys
Vuoden kotimainen yhtye: 1. CMX -- 13. Lemonator
Vuoden kotimainen artisti: 1. Maija Vilkkumaa -- 60. Lasse Kurki / Lemonator
Vuoden kotimainen albumi 1. CMX: Aion -- 10. Lemonator: Grandpop
Vuoden kotimainen biisi 1. Kotiteollisuus: Minä olen -- 41. Lemonator: The Killer I 66. Lemonator: Glass Boy 88. Lemonator: Broken Record 90. Lemonator: Is It You?
YleX: Tuorein 2003
Lemoille ei mainintaa missään kategoriassa. Mitä kummaa?
YleX: Kuka rokkasi 2003?
Kotimainen rock-albumi 1. Kotiteollisuus: Helvetistä itään -- 6. Lemonator: Grandpop
Näiden lisäksi on tänään päättynyt ainakin Nöjesguidenin ja radio SuomiPopin Vuoden pop -äänestys. Siellä Lasse oli ehdolla Pop-pro -palkinnon saajaksi. Mutta mitäs kaikkia äänestyksiä tästä mun listauksesta jäi puuttumaan?
Nuppineulankaan verran näillä äänestyksillä ja sijoituksilla niissä ei kuitenkaan ole merkitystä. Oikeastaan aika hassua, että joka vuosi jaksetaan listata yhä enemmän "vuodenparhaita"...
|
|
|
Post by Unbreakable on Jan 19, 2004 9:47:08 GMT 2
Kuinka kummassa vuoden ehdottomasti parhaat äänestettiin noin hännille? *ihmii* Ensi vuonna sitten koko tämä pieni Lemo-fanilegioona äänestämään hurjalla vimmalla.
|
|
|
Post by december on Feb 6, 2004 9:20:09 GMT 2
minä jaksoin jopa tänä vuonna huvittautua äänestämään jopa rumban äänestyksessä. lemoja tottakai äänestelin innolla. soundissakin oli nuo äänestykset, mutta enpäs nyt jaksa muistaa tuloksia.
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Aug 8, 2004 21:59:33 GMT 2
No ei ne nyt kaikki kovin pohjilla ollut.. ku ens äänestykset alkaa, ni yritetään muistaa ja muistuttaa kaikki toinen toisiamme, ja hyökätään äänestämään lemot suoraan kärkeen! Vaikkain mitäpä noilla tosiasiassa väliä on. Tai no tulee siinä ehkää levitettyä lemo-sanomaa niin ymmärtävät ensi kerralla sitten muutkin äänestää..
|
|