Tuisku
Junior Member
|
Post by Tuisku on Dec 8, 2004 10:33:13 GMT 2
Piti toivottaa kaikille hyvää joulun odotusta (lue: älkää tappako itseänne stressiin) ja myöskin bändin jäsenille! Minun tekisi mieli ratkaista nämä lahjapulmat muuttamalla jouluksi Afrikkaan. Vaikka joulu se on kai sielläkin. Piru vieköön.
|
|
|
Post by Glass Girl on Dec 8, 2004 12:31:35 GMT 2
Jep jep. Joulu se on kaikkialla, periaatteessa ainakin. Lahjat on selvillä, mutta rahoitus ei.. Rentouttavia pyhiä Tuiskulle, Lemoille, ja kaikille foorumilaisille jäisestä Keski-Suomesta! (MAINOSMAINOS. Ja katsokaa TV2 keskiviikkona 29.12 klo 19-20, hehe.)
|
|
|
Post by kettupien on Dec 8, 2004 18:50:02 GMT 2
Rauhaisaa joulunodotusta toivon minä kaikille myöskin. Ja mahdollisuuksien mukaan pyrin todellakin myös pitämään sen rauhallisena. Ei ole stressi vielä tähän mennessä iskenyt - no, ei ainakaana joulusta. Lahjoja tässä on vähän mietitty. Harmittaa vähän budjetti, mutta... eipä sille enää tässä vaiheessa paljon voi. Eniten pidän joulun tunnelmasta. [jää sitä miettimään ja hymyilee]
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Dec 9, 2004 16:03:15 GMT 2
suurin ongelma on just etten tiedä mitä antaa lahjaksi.. kavereille olis kiva antaa jotain persoonallista, mutta kun en keksi! Ja sitte ostaminen jää viime tippaan ja tule RESSI! Kun lahjat on ostettu niin joulussa ei ole muuta vikaa kuin ylirauhallisuus..
|
|
|
Post by kettupien on Dec 18, 2004 11:46:57 GMT 2
Missäs kunnossa kaikki nyt ovat? Lahjat hankittu ja valmistaudutaan rauhoittumaan pyhien ajaksi? Voih, rahapula vaivaa... huomiseksi olisi vielä muutama kymppi luvassa lisää ja nekin menee heti lahjoihin. Ihmeen hyvin olen tosin löytänyt lahjaideoita. Paaljon hyviä lahjaideoita, mutta minkäs tekee, kun on köyhä. Tähän mennessä olen ostanut yksinomaan kirjoja. ;D Levyjä ei uskalla antaa, jos ei ole aivan varma kaverin musamausta tai onko hänellä se levy jo.
|
|
|
Post by Trientale on Dec 23, 2004 22:56:35 GMT 2
Ahkeran puurtamisen jälkeen alkaa vihdoinkin olla aikaa ihan kunnolla rauhoittuakin tähän joulun viettoon. Lahjatkin on lopulta kaikki kääritty. Niiden keksiminen oli tänä vuonna jostain syystä harvinaisen haastavaa, joskin ihan rattoisaa puuhaa. Rattoisaa on ollut myös kaikkien ihanien jouluruokien valmistelu, näen varmaan unta veitsistä ja kaikenlaisten ruoka-ainesten pilkkomisesta... Oli tässä viestissä joku ideakin... Toivottelen hyvää ja rauhallista joulua Lemonatorin pojille ja kaikille foorumilaisille sekä muille Lemonatoriin tavalla tai toisella liittyville ihmisille.
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Dec 24, 2004 12:33:06 GMT 2
Tiedän,tiedän.. tähän aikaan kuuluisi olla joulusaunassa eikä foorumilla roikkumassa, mutta kun kone nyt alkoi jälleen toimia juuri tänään. Tosiaan nyt on siis lahjat ostettu. Muutamalle sukulaiselle olisin halunnut lahjan antaa mutta sitten se unohtui tai en löytänyt mitään. ainakin lahja jäi ostamatta. Siitä oli pieni stressi, mutta nyt kun tiedän että on jo liian myöhäistä, ei enää tarvitse siitäkään murehtia. ;D Nyt vaan nautitaan siitä kuinka ollaan siivottu ja rahaa tuhlattu,eikös?
|
|
|
Post by kettupien on Dec 24, 2004 14:41:29 GMT 2
Kun sähköpostiini sain topic reply -ilmoituksen, kiirehdin minäkin nyt sitten pikaisesti Lemozineen jouluja toivottamaan. Kaikki on hyvin ja rauha maassa Suomen Turunkin julistettua joulurauhan. Hyvää joulua lemofaneille ja itse bändin heeboille! Oikein hyvää joulua.
|
|