Tuisku
Junior Member
|
Post by Tuisku on Jan 21, 2005 12:34:39 GMT 2
Vaan mitäpä kuuluu Lemo-ystäville? Kevättä kohti menee tämä elämä. Miksiköhän jään päälle laitetaan hiekkaa, kun se ei auta mitään? Se on nimittäin fakta. Miettikääpä siihen vastaus.
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Jan 22, 2005 10:41:35 GMT 2
hyvää kuuluu. Eikös tässä pitänyt olla vielä kylmin aika edessä? Kyllähän hiekka sitten hiukan auttaa ku se jäätyy kiinni.. Se on hämäävää ku varsinkin tänä talvena on välillä ollut näitä vesi kelejä niin sitten kun luottavaisesti luulee astuvansa runsaasti hiekotetulle tielle niin hiekka onkin vaan kirkkaan yön aikana ilmestyneen jään sisässä. mitäpä olette muuten olleet mieltä näistä keleistä. mä oon ainaki kovasti valittanut kun ei tunnut tulevan talvea ollenkaan. Vaikka oo kyl valittanut aina siitäkin kun on kylmä.. mut jos ois kylmä pitempää ku päivän niin siihen varmaa tottuis ja pääsis rinteeseenki.
|
|
Tuisku
Junior Member
|
Post by Tuisku on Jan 22, 2005 17:41:49 GMT 2
Tuo oli nimittäin hyvä pointti tuo kylmyys. Jos ei ole kylmä, ei siihen kyllä totukaan.
Perkaleen kivet sielä jään sisässä. Voi perkale.
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Jan 24, 2005 20:16:53 GMT 2
mut kuukauden puheenaihe on varmaa et juukelis puukelis mikä sää! kuulin radiosta muutamia päiviä sitten että vuoden 88 talven jälkeen on ollu yksi ei leuto talvi. olen siis ilmeisesti kokenut vain yhden oikean talven! riippuu siitä, koska 88 talvi on.. alkaako se tammi- vai joulu- vai marraskuussa kenties
|
|
|
Post by Glass Girl on Jan 26, 2005 16:52:56 GMT 2
Kuuluu..hmmm.. Elämme jännittäviä aikoja. Muutto edessä, koulu käy läpi muutoksia (opintopisteet) ja viime vuonna alannut muutosvaihe edelleen käynnissä. Sellaista. Radiohommat loppu ainakin toistaiseksi.
Ja eilen tuli minu kantapaikassa Lemoja, soittivat 7kipaletta Grandpopilta niin en voinut lähteä kotiin ennen 23:30, vaikka väsytti kovasti. Jyväskylä vie energiat. Ja klubia pukkaa: Ruotomieli, Ainakaunis ja Turpo. Lisätietoja saa spostitse, ei viitsi käyttää tätä foorumia kaupallisiin tarkoituksiin.
|
|
|
Post by Jopppe on Oct 27, 2005 17:44:51 GMT 2
Veditte mahtavan keikan silloin matin 50v päivillä tavalla ,"lakitus" oli hauska veto =)
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Dec 20, 2005 19:47:32 GMT 2
tiedättekö mikä voicen haastis se oli missä lasse oli käynyt?
|
|