Tuisku
Junior Member
|
Post by Tuisku on Dec 15, 2003 13:23:35 GMT 2
Mitä luulette, miksei tässä foorumissa keskustella? Minä luulen sen johtuvan siitä, että Lemonator nyt vain yksinkertaisesti tekee niin hyvä musiikkia, että siinä ei ole mitään keskusteltavaa.
Olen nimittäin seurannut muutamienkin bändien nettisivujen keskusteluja, niissä puheenaiheet usein liikkuvat ulkomusiikillisissa asioissa. Mitä luulette, voiko ihminen, joka on jonkin yhtyeen fani, olla pitämättä jostakin sen yhtyeen biisistä? Minä olen vilpittömästi sitä mieltä, että nimenomaan Grandpopilta ei löydy ainoatakaan huonoa biisiä. Taas siskoni mielestä koko levy on huono, mutta hän ei pidäkään kitaramusiikista. Niin, minäkin ajattelin pitkään, saiko hän syntymässään jonkin vamman.
Muista levyistä en sano mitään, eli sen asian, että Maison Rilax on minun mielestäni paras levy. Olkoonkin tekotaiteellista.
|
|
|
Post by Glass Girl on Dec 15, 2003 14:42:22 GMT 2
Maison on loistava! Grandpop on niin lähellä samaa loistavuutta, etten oikeastaan osaa päättää kumpi on parempi. Pakko saada taas sanoa, että The Same on yksi kauneimmista Lemo-biiseistä ikinä Minun siskoni muuten tykkää Lemoista nykyään. Ostin hälle synttäriksi viimeksi Waltzin, jottei se aina ollut hällä lainassa. Jopa yli kolmekymppiset siskot voivat oppia..
|
|
Tuisku
Junior Member
|
Post by Tuisku on Dec 15, 2003 16:06:02 GMT 2
Pitäisiköhän minunkin kokeilla käännyttämistä ja ostaa Lemonatorin levy "joululahjaksi".
Miten joku bändi voikin olla näin hyvä...eihän tässä ole mitään järkeä...
|
|
|
Post by Glass Girl on Dec 16, 2003 10:28:05 GMT 2
Kannattaa! Käännyttäminen on kivaa puuhaa. Mie olen harrastanut sitä muutamien bändien kohdalla viimeiset viisi vuotta
|
|
teemu
Junior Member
|
Post by teemu on Dec 16, 2003 16:36:18 GMT 2
Mitä luulette, miksei tässä foorumissa keskustella? Ööh... Kyllä täällä mun mielestä on yllättävänkin paljon "keskustelua" ottaen huomioon sen, että Lemot eivät ole juuri tällä hetkellä kovinkaan aktiivisessa tilassa. Ainakaan julkisesti. Heh. Voihan se toki olla noinkin, vaikka kyllä ainakin omasta mielestääni hyvästäkin voi oikein hyvin keskustella. No, lemofanit on niin fiksuja ettei ulkomusiikillisuuksiin sorruta, vaan pysytään tiukasti asiassa... Ehdottomasti samaa mieltä! Mitä? En ymmärrä
|
|
Tuisku
Junior Member
|
Post by Tuisku on Dec 19, 2003 6:31:15 GMT 2
Ehkä tekotaiteellinen on liian vahva sana, perun puheeni. Sanotaan, että siinä levyssä on paikkapaikoin hyvin yritystä. Mutta siksihän minä siitä pidänkin! Levy sisältää kaikkia hienoja juttuja, jos sitä kuuntelee todella. Se on jännä, että minä en ole pitkään tiennyt koko yhtyeen olemassa olostakaan, mutta kun kuuntelin ekaa kertaa Maisonia, se oli parasta mitä olen kuullut. Olenkin aina miettinyt, mitä elämästäni on puuttunut... Minulle on superharvinaista pitää jostakin levystä heti ekalla kuuntelukerralla. Siis koko levystä.
|
|
|
Post by december on Feb 6, 2004 9:27:30 GMT 2
minä yritän kovasti, mutta salakavalasti käännyttää veljeäni kuuntelemaan lemoja. livautin sille mun toisen the waltzin... minä aina unohdan käydä täällä, kun tulen nettiin. pitäis vaan yrittää käydä useimmin, mutta mä olen totaalinen pahvi.
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Jul 26, 2004 23:24:23 GMT 2
Hyvä kun joku levittää lemonatorin sanomaa! Itsellenikin olisi joku saanut kertoa jo aikaisemmin.. Keskustelu täällä kieltämättä on verkkaista..mistä sitten johtuukin. ???ehdotus totaalisille pahveille: laita muistilappu niin keskelle näyttöä kuin osut.
|
|
|
Post by Unbreakable on Jul 28, 2004 18:41:43 GMT 2
Minäkin pistelin kevään mittaan ahkeraan koneeseen soimaan lemolevyjä, kun kaveri kävi kylässä. Kerran hän kysyi, onko mulla sanoja biiseihin. No, nivaska käteen ja siinä se nökötti sohvannurkassa tavaten sanoja. Jossain välissä kuului "nää sanat on kyllä niin hienoja, ai että mä tykkään näistä." The Waltzia hän hypisteli kerran levykaupassa ja eräänä päivänä sitten pamautti, että hän oli ostanut Maison Rilaxin. Olin erittäin positiivisesti yllättynyt. Vaikkei tyyppi muuten mikään diggari/keikkaihminen olekaan...
|
|
|
Post by dinosaurus on Jul 29, 2004 14:55:41 GMT 2
Kyllähän tätä sitruunaisen sanoman levitystä on harrastettu pitkään ahkerasti ja menestyksellä...
(Ainakin) yksi "käännytetyistä" käyttää tätä foorumiakin. Pienet sille.
|
|
|
Post by Glass Girl on Jul 29, 2004 16:48:45 GMT 2
Ehdotan maljaa kaikille käännyttäneille! *nostaa lasin* ;D
|
|
|
Post by Unbreakable on Jul 30, 2004 15:43:53 GMT 2
Kippis! Tai "kehkudapölö", kuten meilläpäin sanotaan!
|
|
|
Post by Glass Girl on Jul 30, 2004 16:05:33 GMT 2
Ja meillä sanotaan joko "Rosti, Virve Rosti!" tai "Prost!"
|
|
|
Post by enkerro on Aug 2, 2004 12:37:40 GMT 2
Lemonator oli keikan jälkeen matkalla Lasselle jatkoille ja eksyi kävelemään junaraiteille. Hetken ajan bändin kontattua raiteilla Ripa tokaisi: - V*, kun nää on pitkät portaat! Tähän Kelly vastasi: - Ja on muuten s*nan matalat kaiteet. Antti lohdutti muita sanomalla: - Ei mitään hätää pojat, hissi on tulossa! ;D
|
|
apa
New Member
|
Post by apa on Aug 2, 2004 22:34:26 GMT 2
käännyttäminen on aina hauskaa ;D mutta eikö kukaan muu tykkää the waltzista eniten kun minä? se on vaan niin liian hyvä. vaikka onhan ne muutkin. mut se on paras. on.
|
|