|
Post by Hiiri on Jan 19, 2007 14:59:19 GMT 2
Mitkä siis fiilikset edellisen (hienon!) levyn jälkeen, senhän tuotitte itse. Meneekö seuraavakin itse tuotettuna?
|
|
Lasse
New Member
-orkesterin j?sen-
|
Post by Lasse on Jan 19, 2007 17:16:39 GMT 2
Tere!
Itse asiassa ei tuoteta itse, vaikka edellinen kokemus olikin positiivinen. Tuottajan jakkaralle on tällä kertaa pestattu poppisnero Jukka Immonen. Vaihtelu virkistää ja on taas tulossa niin erilainen levy, että varmaan viimeisetkin uskolliset fanit putoavat kyydistä. Mutta, koska itsensä toistaminen on tylsää, niin täällä mennään rinta rottingilla kohti seuraavaa haastetta.
Ei vaineskaan, hyvinhän te rakkaat ihmiset olette mukana pysyneet. Kannattaa pysyä jatkossakin, hyvä levy tulossa.
Ja tulkaa keikalle 27.1.2007. vaikka siellä emme uusia lauluja soitakaan, yllätyksiä kuitenkin luvassa!
T: Lasse K
|
|
|
Post by dotted on Jan 19, 2007 20:19:17 GMT 2
Kyllähän sinne keikalle tulisin enemmän kuin mielelläni, mutta kun ei oikein ikä riitä. Oon monesti harmitellut, kun suurin osa teidän keikasta on ikärajallisia. Itselläni jää melkein ainoaksi mahdollisuudeksi festarit, mikä ei ikinä ole oikein mitään bändin omaan keikkaan verrattuna. Sitä vaan ehdottaisin, että muistakaa myös nuorempia kuuntelijoitanne. Niin, ja innolla myös odottelen uutta levyä. At the presence of great beautylta odotin paljon, mutta odotukset kyllä ylittyi reilusti, niin upea tuo levy on. Taisi mennä vähän ohi aiheen.
|
|
|
Post by Summer Breeze on Apr 13, 2007 13:56:01 GMT 2
Mors! Joko uuden levyn reenaukset on käynnissä ja pääsemmekö kenties seuraamaan levytyksen etenemistä taasen päiväkirja muodossa? Nuo levytyspäiväkirjat ovat olleet todella mielenkiintoista luettavaa! Mukavaa kesän odotusta!
|
|
|
Post by Hiiri on Dec 23, 2007 11:38:30 GMT 2
Jep, tästä aiheesta olisi mukava kuulla jotain... että mites Lemojen uuden matskun kanssa menee. Onko jotain jo äänitetty, vai milloin olisi tarkoitus aloittaa? Vai onko homma vielä auki? Lazze on onneksi taas käynyt tuottamassa Egoja, että se levy ainakin on edennyt näköjään hienosti.
|
|
|
Post by Gram ex on Feb 5, 2008 21:42:17 GMT 2
|
|