|
Post by Trientale on Sept 19, 2004 14:00:43 GMT 2
Kylläpä olikin hieno keikka Tavastialla! Keikan odottelukin sujui osaltani hyvin, kun sain katseltavakseni suuren pinon valokuvia... Ja vihdoinkin sain myös Yellow-paidan, hieno se onkin! Biisilista näytti Tavastialla seuraavalta: 1. Over Now 2. I Don't Want To Live Forever 3. (We Go) Round 4. That One Touch 5. Is It You? 6. Black Coffee 7. Broken Record 8. You Stole My Heart 9. The Killer I 10. The Same 11. Crashed 12. Bottle Up, Bye Bye 13. You're Left, I'm Right 14. One Last Day 15. California ---------- 16. Once I Killed a Boy with a Girl 17. Glass Boy 18. Safe ---------- 19. Superb Erityisen onnellinen olin kyllä The Same:sta. Sen kuulemista utelinkin etukäteen ja tyytyväinen olin kun Antti lupasi sen illan setistä löytyvän. Ja kyllähän se kuulosti juuri niin upealta kuin olin odottanutkin! Selkeästi voitin myös porukkamme veikkauksen, mikä on keikan ensimmäinen biisi. Samallahan keikka alkoi myös Lappeenrannassa (tämä ei ole jälkiviisastelua! ). Muistaakseni en aiemmin livenä ole kuullut myöskään You Stole My Heart:ia, joten se oli myös erityisen kiva kuulla. En yhtään ihmettele, että keikka Lassen mielestä oli kuperkeikan arvoinen, meininki lavalla vaikutti erittäin hyvältä ja ainakin itse nautin keikasta mitä suurimmissa määrin. Kiitokset siitä! Kuvatkin onnistuivat kivasti. Lopuksi vielä Garylle terveisiä, nyt pitää kai taas olla pesemättä toista kättä... Mutta älä huoli, kyllä se aikanaan kuluu pois, niin niille aiemmillekin kävi! Eikä edes tarvittu mitään erikoisaineita niiden liuottamiseen... ;D
|
|
|
Post by dinosaurus on Sept 19, 2004 14:06:22 GMT 2
Olihan taas menoa ja melskettä...
Mukavasti porukkaa oli löytänyt tiensä Tavastian keikalle, joka olikin taas kerran kerrassaan mainio! Kiitos siitä bändille, joka kahden miehen ollessa hieman vajaakuntoisiakin jaksoi rokata hienosti! The Same kuulosti livenäkin mainiolta, mutta erityisesti nopeat värssyt iskivät ainakin itseeni tällä kertaa parhaiten.
Kuperkeikka-keikka on enemmänkin kuin osuva nimi illalle! Safe potki hienosti...
|
|
Tuisku
Junior Member
|
Post by Tuisku on Sept 19, 2004 16:12:37 GMT 2
Loistava keikka! Nyt on reidet kipeät, mikä siinä on kun ihminen ei voi olla pomppimatta? Syy on kappaleissa, jotka soitetaan turhankin hyvin livenä. Vaikka mitäpä sitä valittamaan kun asiaan ei kuitenkaan saada korjausta. Nimmareita jäin kaipaamaan, mutta nyt kotona Yellow- paitaa hypistellessäni en kaipaa mitään. Tuisku kiittää ja kumartaa.
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Sept 19, 2004 20:36:30 GMT 2
Kuperkeikka?
|
|
Kettu
New Member
|
Post by Kettu on Sept 19, 2004 20:42:13 GMT 2
Lärä tekee encoren alussa kupperskeikan aina kun on ollut erityisen hyvä keige.
toisella kotimaisella pakko heittää tähän pikku pun:
the gig Yesterday Was Good.
Har, har ;D
|
|
|
Post by Unbreakable on Sept 21, 2004 12:38:31 GMT 2
Kyllä maistui meno makealle ja soitanta hiveli korvia, vaikka hieman unenomaisessa tilassa taisin ollakin. Itse nimittäin heitin kuperkeikan jo alkuillasta fillarin kanssa ja seurailin keikkaa kipakan aivotärähdyksen jälkimainingeissa. Nyt on ruhjetta kyljessä, silmä mustana ja nätti verenpurkauma valkuaisessa. Mutta kyllä kannatti kiirehtiä junaan ja ennättää kuulemaan poikain laulantaa. Ensi kerralla kypärän kanssa! "Ei, minä en saanut turpaani Lemonatorin keikalla..."
|
|
|
Post by Glass Girl on Sept 21, 2004 15:10:13 GMT 2
Juu, kiitokset vielä tätäkin kautta Kyllä kannatti värjötellä yö Helsingin kaduilla. It was worth it. Jos ei ollut paras Lemo-keikka, niin ainakin toiseksi paras. (31.5.2003 Lutakossa oli ehkä paras.) Turussa sitten taas.. ;D I'm addicted.
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Oct 6, 2004 16:41:11 GMT 2
|
|
Kettu
New Member
|
Post by Kettu on Oct 6, 2004 17:29:11 GMT 2
Siin on raportoija seissy luultavasti rokkipoliisina samoilla hollilla kun meitit alussa, kerta just ne ääniongelmat ehkäs tehokkaasti loistofiiliksen tulon. Siirryimme sit eteenpäin ja meno parani huomattavasti. No joh.
|
|
Tuisku
Junior Member
|
Post by Tuisku on Oct 6, 2004 20:03:30 GMT 2
"Jostain syystä keikkasettiin oli valittu ihan liikaa hitaita fiilistelybiisejä" Siis ei toimineet??!! Siis mikä ei toimi?! Mitä!? "ilmassa oli selvästi syksyä. " Se voi olla paljon mahdollista. Ainakin almanakan ja pikaisen ikkuna kurkkauksen jälkeen. No, se on yhden ihmisen mielipide. Vaikka mitäpä minä näistä mitään tiedän.
|
|