|
Post by migeldemauskevits on Jun 28, 2004 21:44:44 GMT 2
semmosta vaan teiltä kokeneemmilta kysyisin(kun itse tutustuin tähän bändeistä parhaaseen vasta 2003 karmarockissa), että onko niitä paitoja yleensä ollu keikoilla mukana myytävänä, ku ei niitä netinkään kautta saa? ootteko ollu sun set beach partyssä8siis siellähän on tän vuonna lemot) niin mimmonen paikka mahtaa olla?
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Jun 28, 2004 21:46:32 GMT 2
katos vaan ku tuliki tyhmä kirjotusvirhe.. :Pehkä ymmärrätte silti..
|
|
|
Post by dinosaurus on Jun 28, 2004 22:00:13 GMT 2
Kaipa niitä paitoja ole myynnissä, jos pojat vaan muistavat ottaa ne mukaan matkaan...
Viime Tavastian keikalla olivat ainakin unohtaneet paidat treenikämpille tai jonnekin, eikä tainnut DBTL-keikallakaan paitoja kaupan olla (kai).
Tuo "Ballerina"-kuvalla varustettu paitamalli taitaa muuten olla loppu, vai miten on?
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Jun 28, 2004 22:27:41 GMT 2
niin olen ymmärtänyt. harmittaa! luulis et niit ny saa lisää jostai.. ja kattovatki et ne paidat on ssbp:ssä mukana!
|
|
|
Post by Glass Girl on Jun 30, 2004 12:29:24 GMT 2
Ballerina oli muistaakseni loppu jo aika tarkalleen vuosi sitten.. Damn kun menee SSBP päälle Ilosaaren kanssa Koska pääsenkään katsomaan Sitruunoita..? Sniff.
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Jun 30, 2004 21:37:17 GMT 2
joo on ne jotai vuoden ollu loppu. ja se oli niin hieno!! olisin niin halunnu semmosen! eikö niitä nyt jostain saa.. onhan ne paidat sit kunnollisii eikä mitää semmosii mitkä venuu ja haalistuu heti itteksee?
|
|
|
Post by dinosaurus on Jun 30, 2004 21:59:18 GMT 2
Ainakin mun mielestä (ilman sen suurempaa tekstiiliasiantuntemusta) paidat ovat laadultaan ihan kelpoluokkaa. Omani ei ainakaan ole osoittanut merkkejä haalistumisesta tahi venymisestä...
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Jul 18, 2004 21:50:23 GMT 2
jee!! oli ihan mahtavaa! SSBP oli siis eilen. Olin vielä tänäänkin sen jäljiltä hyvällä tuulella! kylläkään en saanut ostettua sitä paitaa, jota olin odottanut, pojat oli taas uohtanu ottaa ne mukaa.. Tunnelma oli siitäkin huolimatta hyvin hilpivä!!
|
|
|
Post by Trientale on Jul 19, 2004 1:37:57 GMT 2
Jep, Karkkilan keikka oli oikein hyvä! Kiitos taas koko bändille! Tuollaisia päiviä ja keikkoja saisi kesään mahtua enempikin. Kiitokset myös nimmareista, jotka vihdoin sain albumien kansivihkoihin. Kyllä nyt kelpaa taas odotella seuraavaa keikkaa...
|
|
muu
New Member
|
Post by muu on Jul 19, 2004 21:40:58 GMT 2
Samaa mieltä! Ne biisit vaan kuulostaa joka kerta livenä (vähintään) yhtä hyvältä.. Ehdottomasti päivän paras esitys ;D
Olitkos kenties migeldemauskevits jonku kaveris kera siin "apinahäkin" edessä kärkkymäs nimmareita keikan jälkeen? =P Oli taas foorumilaisen näköstä porukkaa..
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Jul 23, 2004 16:06:10 GMT 2
juu olin. mul oli pelkän yellown kansi ku en kehannu pyytää montaa nimmarii kerral . kyselin lasselta niistä paidoista.. mul oli oranssi paita ja rastat on vieläki.. oikeesti ihme häkkiin olivat laitettuna. eipä ainakaan jännityksen tullessa pääse karkuun
|
|
apa
New Member
|
Post by apa on Aug 2, 2004 23:04:55 GMT 2
voi että kun oisi tuonne päässyt. perhe lähti mökille silloin ja ainoa auto niiden mukana. mutta ens kerralla sitten
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Oct 30, 2004 16:08:44 GMT 2
Tästä nyt on aikaa, mutta silti..onko joku löytänyt tai ottanut sun set beach partystä viime kesänä kuvia? Onko niitä jossain nähtävissä?
|
|
teemu
Junior Member
|
Post by teemu on Oct 30, 2004 17:09:52 GMT 2
Tästä nyt on aikaa, mutta silti..onko joku löytänyt tai ottanut sun set beach partystä viime kesänä kuvia? Onko niitä jossain nähtävissä? Juu, tuon ylläkin keskusteluun osallistuneen nimimerkki Trientalen ottamia Lemo-kuvia on tulossa "ihan kohta" tuonne Lemozinen Galleriaan... Malttakaa vielä hetki!
|
|
|
Post by annahay on Nov 23, 2004 17:12:49 GMT 2
SBP:n virallinen, karsimaton kuvaraportti löytyy psyanide.comista --> www.psyanide.com/sbp/04/index_2.htmlLemonator-kuvat toisella sivulla. Nuo Juhan kuvat ovat kovin saman näköisiä kuin omani, joten en ole viitsinyt skannata
|
|