teemu
Junior Member
|
Post by teemu on Jun 10, 2004 8:33:18 GMT 2
Ihan hyvä kesän avaus Laiturissa vaikka meininki yleisön puolella hiukka vaisua olikin ja välillä meni biisit vähän sinne päin (Poor Happy Man). Paranihan se meno kuitenkin loppua kohden.
Keikkapaikkakaan ei ollut niin älytön kuin aluksi vaikutti. ...Ja Maison teki "paluun" menobiisien osalta.
Kiits!
Settilista: 01 One Last Day 02 Not Your Game 03 Glass Boy 04 Black Coffee 05 Broken Record 06 Round 07 That One Touch 08 Safe 09 Poor Happy Man 10 Dream All Day 11 California 12 Is it You? --- 13 The Killer I 14 I Don't Want to Live Forever
|
|
|
Post by Unbreakable on Jun 10, 2004 9:04:10 GMT 2
Laitetaas vielä tänne "virallisenkin" otsikon alle kommentit..
Uijui... Olipas taas mahtavuutta tuo eilinen DBTL:n keikka. Rantalaiturilla oli oikein hyvä fiilis ja pojat heittivät hienon setin pilke silmäkulmassa. Pikkuhiljaa rohkeni meikäläinenkin hivuttautua eturivin tuntumaan valokuvaamaan ja nauttimaan tunnelmasta. Hyviä kuvia tulikin ja hymy huulille. Tästä lähti kesä käyntiin.
Tuhannet kiitokset ja paljon pusuja koko poppoolle!
Tätä lisää!
|
|
|
Post by dinosaurus on Jun 10, 2004 9:14:58 GMT 2
Kesä lähti taas hienosti vauhtiin Laiturin myötä ja mikäpä sen voisi paremmin avata kuin ikimahtava Lemonator!
Kiitos hilpeän leppoisasta keikasta. Setti oli kaikinpuolin mukavaa kuunneltavaa ja onneksi yleisökin lämpeni loppua kohden.
Jag tackar och pockar!
|
|
Windy
New Member
|
Post by Windy on Jun 10, 2004 13:00:52 GMT 2
Kiitoksia myös täältä ;D Tosin vähän hävettää kotikaupunkini nihkeä vastaanotto, pahoitteluni pojat! ("Siellä soittaa joku Lemonator" kuului rannalta.)
Vielä tarvii lisätä, että mikäpä olisi Lemojen keikka ilman Palsaa näpsimässä kuvia. En ole nimittäin ollut koskaan sellaisella, missä Palsa EI olisi ollut kuvaamassa, heh heh.
Keikkarundi on varmaan edessä syksyllä levyn tiimoilta...eiks jeh? Tulkaapa sitten myös Vaasaan rokkaamaan, please!
|
|
Mia
New Member
|
Post by Mia on Jun 10, 2004 13:11:48 GMT 2
Kiitokset täältäkin! Pomppasin sitten heti siihen eteen hillumaan:) Hauskaa oli, onneksi muukin yleisö lämpeni vähitellen. Ennen keikkaa Antin ja Kellyn groovejammailu kuulosti varsin maukkaalta. Seuraavalle levylle joku funky piiloraita? Jatkan Turun valloitustani, eilen en eksynyt kuin kaksi kertaa. Sitruunaisia päiviä kaikille!
|
|
|
Post by dinosaurus on Jun 11, 2004 12:14:12 GMT 2
Hieman häpeillään saa tosiaan olla kotikaupunkinsa väen asiantuntemuksesta...
Hymyssä suin kuuntelin lähelleni majailleen ryhmän jutustelua. Joku porukasta oli raahannut jengin keikkaa kuuntelemaan ja varsin epäluuloinen osaston loppuosa ihmetteli, mikä ihmeen Lemonator kyseessä oikein on. Kaiken huippu oli kuitenkin, kun Lasse esitteli bändin. Kellyn, Antin ja Ripan esiteltyään Lassehan tokaisi "ja minä olen Jimi Tenor". Lähelläni majailleen ryhmän asiantuntija noteerasi asian ja sanoi innostuneena "Hei mutta kyllä mä ton nimen olen kuullut. Ai se soittaa tässä bändissä, just just. Mutta kyllähän tää ihan hyvältä kuulostaakin..."
Että sellaista Aurajoen tuntumasta...
|
|
Windy
New Member
|
Post by Windy on Jun 11, 2004 12:52:56 GMT 2
[quote author=dinosaurus Kaiken huippu oli kuitenkin, kun Lasse esitteli bändin. Kellyn, Antin ja Ripan esiteltyään Lassehan tokaisi "ja minä olen Jimi Tenor". Lähelläni majailleen ryhmän asiantuntija noteerasi asian ja sanoi innostuneena "Hei mutta kyllä mä ton nimen olen kuullut. Ai se soittaa tässä bändissä, just just. Mutta kyllähän tää ihan hyvältä kuulostaakin..." [/quote] Juu, nauroin ihan vedet silmissä Lassen esittäytymistä Jimi Tenoriksi ja toi dinosauruksen kertoma juttu on aivan mahtava Voipi siis olla, et jahka teinitytöt saavat vihiä Jimin soittavan myös Lemoissa, niin keikoilla voi löytyä hetken teinihysteriaa ja keikan jälkeen katkeria pettymyksen kyyneliä... Viikonloppuja!
|
|
Windy
New Member
|
Post by Windy on Jun 11, 2004 13:12:02 GMT 2
Nyt hävettää... Meni pääkallot ja tenorit sekaisin tai mistäpä sitä tietää, jos Tenorilla olisi teinifaneja, though I doubt it! Suonette anteeksi tätä se on kun paiskii liikaa töitä...
|
|
|
Post by dinosaurus on Jun 11, 2004 17:54:37 GMT 2
Herrojen Tenor ja Pääkallo fanikunta taitaa tosiaankin olla koostumukseltaan hieman toisistaan poikkeavanlainen...
Mutta mitä tulee tuohon herrojen Kurki ja Tenor yhdennäköisyyteen, niin kyllähän siinä jotain perää saattaa olla...
Onneksi muuten Lemojen keikka osui heti DBTL:n avauspäivälle, sillä muilta osin Laituri näyttää kulkevan perin sateisissa merkeissä. Sääli sinänsä.
|
|
|
Post by Patonki on Jun 15, 2004 21:52:43 GMT 2
Vielä tarvii lisätä, että mikäpä olisi Lemojen keikka ilman Palsaa näpsimässä kuvia. En ole nimittäin ollut koskaan sellaisella, missä Palsa EI olisi ollut kuvaamassa, heh heh. Juu, ihme veijarihan tuo. Mulla on kanssa sama homma, aina kun olen ollut Lemonatoria katsomassa, Palsa on ollut paikalla kameroineen... Lemonator oli todella mukava aloitus Laiturille. Festivaalit olivat muuten aika tyhjänpäiväiset, vaikka Punyn ja Jarkko Martikaisen keikat erinomaisia olivatkin. Tomi
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Jul 10, 2004 10:30:23 GMT 2
ööh...palsa?
|
|
|
Post by dinosaurus on Jul 10, 2004 11:07:05 GMT 2
ööh...palsa? Palsan Tomi. Mies on valokuvaaja. Rock-sellainen. www.rockmusica.net/palsa/(Ja esiintyy tällä foorumilla mystisellä Patonki-nimellä)
|
|