|
Post by ballerina on Nov 12, 2003 20:25:06 GMT 2
Niin, eli kuinkas moni oli kattomassa Ilosaaren tämän vuotista keikkaa ? Mitä piditte ?
Omasta mielestäni ko. keikka oli aivan uskomattoman ihana ;D
|
|
|
Post by lemonateher on Nov 14, 2003 13:56:04 GMT 2
Ilosaareen en päässyt, mutta Provinssi & Ankka tuli nähtyä ja täytyy sanoa että Ankkarockin keikka oli ehdottomasti paras näkemäni Lemojen keikka!
Ajatelkaa: aurinko porottaa siniseltä taivaalta, kuuma hiekka pöllyää ja polttaa varpaita, pisamat piristävät poskia, kylmä siideri virkistää kurkkua ja Lemonator lavalla. Paras festarifiilis ikinä! ;D
|
|
|
Post by Glass Girl on Nov 14, 2003 14:54:48 GMT 2
Paras Lemo-keikka ikinä oli varmaan 200:s, jolloin soittivat Jyväskylässä. Se oli hurjan hieno keikka ja hurjan kiva ilta Se oli 31.5. Sitten Provinssi, Ruisrock, Karmarock (muuten Suomen paras festari ja Lassella oli SE paita) ja Tammerfestkin oli. Minun kesäni oli sitruunainen Mie skannailen joskus kuvia, kun saan aikaiseksi. Voi kun oli teiniolo. lemonateher: oletkos kenties joskus samalla nickillä ollut tuolla Musacorner -chatissa? Joskus 90-luvun lopulla?
|
|
|
Post by starfox on Nov 14, 2003 15:02:27 GMT 2
Superbia oli mukava kuunella. Nii Over Nowia. Koska ne esittää Moovien??? Ois hyvä tietää. Kävis jo rovaniemellä.... en viimeks päässy. Muutta se Moovie, koska??? Koska viimeksi???...?
|
|
teemu
Junior Member
|
Post by teemu on Nov 14, 2003 16:40:22 GMT 2
Superbia oli mukava kuunella. Nii Over Nowia. Koska ne esittää Moovien??? Ois hyvä tietää. Kävis jo rovaniemellä.... en viimeks päässy. Muutta se Moovie, koska??? Koska viimeksi???...? Eipä ole Moovieta kyllä kuultu tietääkseni ainakaan vuoden 1998 jälkeen. Itse olen sen verran myöhäisherännäinen, etten ole kyseistä biisiä ikinä livenä kuullut. Enkä tottapuhuen kyllä usko kuulevanikaan, vaikka eihän sitä koskaan tiedä...
|
|
|
Post by lemonateher on Nov 17, 2003 18:37:49 GMT 2
lemonateher: oletkos kenties joskus samalla nickillä ollut tuolla Musacorner -chatissa? Joskus 90-luvun lopulla? En ole sama henkilö, vaikka siskojahan me kaikki ollaan...
|
|
|
Post by starfox on Nov 17, 2003 20:28:03 GMT 2
Eipä ole Moovieta kyllä kuultu tietääkseni ainakaan vuoden 1998 jälkeen. Itse olen sen verran myöhäisherännäinen, etten ole kyseistä biisiä ikinä livenä kuullut. Enkä tottapuhuen kyllä usko kuulevanikaan, vaikka eihän sitä koskaan tiedä... Aijaa....Rovaniemelle kyllä sais tulla, ja PIAN!
|
|
|
Post by dinosaurus on Dec 11, 2003 21:45:19 GMT 2
Menneen vuoden parhaita keikkoja olivat ehdottomasti ensimmäinen ja viimeinen veto.
12.4. Turun Säätämöllä tunnelma oli hypnoottisen mahtava ja 13.9. Tavastialla riehakkaan iloinen.
Kiitos!
|
|
Kristian kemosabesta
Guest
|
Post by Kristian kemosabesta on Jul 20, 2006 12:43:37 GMT 2
Kyllä tykkäsin lemonatorista ilosaaressa. Oli hieno meininki ja hieno avaus festarille. Ite olin ekaa kertaa festareilla ja näin ekaa kertaa lemonatorin. Jäi kyllä varmaa loppuelämäksi mieleen tuo tunnelma. Ja nyt kyllä lemon levyjäkin olen hankkinut eikä kaduta. Hyvää menoa. Arvostan suuresti itsekkin kun musiikkimies olen! Keep it up!
|
|
|
Post by mielipuoli on Aug 9, 2006 22:06:11 GMT 2
oli aivan mahtava keikka! kuulin vielä tossa yks päivä lassen sanovan itse että oli aivan mieletön keikka ja mahtavaa oli soittaa ensimmäisenä. lisää kiitos
|
|