|
Post by paradoksi on Aug 21, 2007 20:43:31 GMT 2
Terve.
Päätin puhaltaa vähän eloa tänne lisäämällä itseni tämän keskustelufoorumin käyttäjäkuntaan, kun itse vasta nyt tykästyin Lemonatoriin. Tuli siirrettyä koneelle siskoni Lemonatorin-levyjä tuossa pari päivää sitten ja nyt ne on ollut ahkerasti kuuntelussa. Etenkin Yellow on minuun iskenyt.
Minulla on siis kuuntelu vasta alkanut, mutta vieläkö teillä on bändin musiikki kovassa kuuntelussa? Ovatko suosikit vaihtuneet ajan myötä? Vieläkö on fanitus samassa tilassa kuin muutamia vuosia sitten?
|
|
|
Post by Teemu S on Dec 20, 2007 16:49:19 GMT 2
Meikäläinen on kuunnellut tuota At the Presence of Great Beauty -levyä säännöllisen epäsäännöllisesti sen ilmestymisestä lähtien. Toimii! Muita ei oikeestaan.. Mitä nyt välillä Grandpoppia. Niin, mistä muuten johtuu et kukaan ei oikein innostu Lemoista kun soitan niiden levyjä mun frendeille? Tyhmiä ystäviä? Siis tää uusin on niin loistava, pelkkää neroutta. Pekka Kuusiston arrit ja koko bändin sovitukset ja kirsikkana kakun päällä parhaimmat biisit IKINÄ, mut kukaan EI TAJUU!
|
|
Tuisku
Junior Member
|
Post by Tuisku on Jan 28, 2008 13:27:32 GMT 2
En olekaan käynyt täällä aikoihin, mutta kyllä! Viimeksi eilen tuli kuunneltua tuota viimeisintä lättyä...kestää kuuntelua kyllä tämän bändin musiikki, siitä ei pääse mihinkään...
|
|
|
Post by Glass Girl on Mar 12, 2008 17:00:54 GMT 2
Lemoja kuunneltu ehkä kymmenisen vuotta. Aina välillä levyt pyörivät soittimessa, biisit päässä useammin. Hmm..voisikin pistää työmusaksi huomiselle Lemoja ja Pumpkinsseja. Sitruunakurpitsaa!
Itse olen tykännyt Yellowsta aina ihan suunnattoman paljon. Ja edelleen hehkutan The Same -kappaletta. (Mutta en valita miksi noin hieno kappale on b-puoli.) Fanitus ei enää ole ihan samanlaista kuin vielä jokunen vuosi sitten, mikä on hyvä asia (muuten olisi ikäkriisi).
|
|