Post by dxinadamsozut on Mar 16, 2022 5:03:18 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Innovative Language Learning ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Innovative Language Learning IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod för obegränsat med mynt ▞▞▞
▞▞▞ Innovative Language Learning 2022 version ▞▞▞
Jag är överlag nöjd med appen. Meddelanden skulle kunna förbättras. Jag måste ofta gå till huvudwebbplatsen för att läsa meddelanden som jag inte kunde öppna i appen.
Mycket hjälpsam och användbar app för dem som är intresserade av att lära sig ett nytt språk. Du kan lära dig allt du behöver veta steg för steg. De har till och med ljud- och videoreferenser om du vill lära dig mer... Jag rekommenderar starkt detta till alla... Om du tror att detta inte räcker.. Gå och öppna deras officiella hemsida för mer info, du kan också titta på fler tutorials på deras YouTube-kanal.... Alla!! Ladda ner den här appen och den kommer inte att svika... Jag försäkrar dig...
Hårt spel fortsätt spela det
Flera frågor. För det första har jag samma problem som andra har nämnt. Den säger hela tiden att jag inte har någon internetanslutning. För det andra säger den mig upprepade gånger att mitt lösenord är felaktigt. För det tredje skickar den mig e-postmeddelanden för japanska, även om jag registrerade mig för, och appen visas korrekt, ungerska. För det fjärde säger appen till mig att det inte finns några lektioner tillgängliga för ungerska, även om det finns i menyn.
generellt sett en bra app. Ett par förslag, dock: för det första är flash-kortfunktionen på webbplatsen riktigt, riktigt praktisk. skulle kunna vara bra om det kunde integreras i mobilappen. För det andra bör röstinspelningskapaciteten på webbplatsen som används för att kontrollera uttal också vara inbyggd i mobilappen.
det är bra
Den här appen öppnar inte Min internetanslutning är bra men säger ändå att du är offline eller har ett fel inträffat??
Det är en riktigt trevlig app och jag har lärt mig mycket. Jag ser fram emot att lära mig mer. Jag gillar det faktum att lektioner kan sparas offline för offlinestudier med ljud och video inkluderat🥰🥰. Att lära sig är mycket lätt och begripligt.
Jag ger den här appen 2 stjärnor. Eftersom provperioden på 7 veckor löper ut. Men vi kan inte använda vår löneräkning. Vänligen fixa det.
Appen är inte lika intuitiv som japanpod101 men det är okej att revidera lektionerna du gör på webbplatsen.
Det är inte gratis.. De ljuger.. Säg bara sant.. För vårt arbete förväntar vi oss att få denna summa pengar från dig.. Och redo... Den som vill köpa den.. Kommer att göra det.. Den en som inte gör det kommer inte att förlora tid på att installera den. Liers
Hej där! Jag vill lära mig koreanska med hjälp av den här appen men när jag försöker registrera mig sa de "vänligen ange en giltig e-postadress" även om jag anger en giltig e-postadress kan du lösa det här problemet.👍🐰
Helt ohjälpsamt och riktigt dåligt, du måste betala för att komma till nästa nivå! Inget flyt eller något här, grymt!
Jag brukade ÄLSKA det här programmet när de startade för 10 år sedan. Podcasterna är fantastiska. Jag kom nyligen tillbaka och förväntade mig någon sorts betalvägg, men HECK, de tar en löjlig summa för innehåll som gjordes bokstavligen för ett decennium sedan. Jag undrade varför min man varnade mig för att använda den här appen, han sa att deras e-postmeddelanden och marknadsföringstaktik var riktigt aggressiva och stötande. Jag förstår nu. Förhoppningsvis gör de ändringar, även bara ett podcast-streaming-alternativ för mindre $$.
Bra app, men synkroniseras inte med Hebrew Pod 101-kontot. Jag gillar att jag kan lyssna medan jag kör, istället för radion. Upprepningsfunktionen håller den handsfree också. Men all tid som spenderas på appen visas inte på "Min rapport" eller "Min aktivitet" på Hebrew Pod 101-webbplatsen. En besvikelse och lite frustrerande, för det är en fantastisk app! Jag önskar att allt jag lyssnade på kunde räkna med "Min rapport" och "Min aktivitet", speciellt tiden. Jättebra app! Mycket kul!
bästa appen
appen fungerade inte ordentligt när jag öppnade den men jag har redan betalat för uppgraderingen .... den här appen är lätt för mig att lära mig ett nytt språk.. fixa så snart som möjligt
Jag har provat många sätt att lära mig hebreiska och denna kombination av att lyssna på konversationer och läsa valfria skriftliga lektioner är optimal. Kör/gå och lyssna eller sitta och plugga. Den repetitiva musikaliska jingeln måste avskaffas. Redan tillräckligt. Förstör upplevelsen, 4 istället för 5 stjärnor.
Hej Team, Jag är från Indien och jag älskar den här appen. Men överväg ett förslag: I språksektionen, för hindi, visas den indiska flaggan felaktigt. Ändra den mellanblå symbolen för att korrigera en (hjul med 24 ekrar - marinblå). Fortsätt så.
Bra konversationsapp med grammatik istället för att vara huvudämnet. Den som är modersmål talar dock för snabbt och otydligt för att fånga orden. Det kan vara inhemsk hastighet men det hjälper inte eleverna
Vad är poängen med appen?!?....Webbplatsen är mycket bättre, eftersom du får dagens ord och flashkort för att lägga till ord, men på appen kan du bara göra lektioner. Jag tänkte att jag kunde göra samma sak på appen som på hemsidan, det hade varit mycket enklare. Jag ska ta bort appen och bara använda hemsidan.
Jag fick 102 € när jag bara skulle debiteras 51 € OCH det står fortfarande att jag inte har ett abonnemang! Brukade verkligen gilla appen men jag är superbesviken på appen.
Det är en perfekt språkinlärningsapp. Jag kommer att ändra min recension om jag hittar något ogynnsamt.
Jag förstår inte varför apptillverkare använder ordet gratis om alla funktioner måste hållas låsta för premiumkunderna. Var ärlig och säg tydligt att det inte är gratis, du måste betala för det.
Solitaire Card Games, Klondike Karta bkb
Jag vet inte varför men appen fungerar inte korrekt i min telefon. Även om jag har en bästa internetuppkoppling så säger appen kontrollera din anslutning. För det andra öppnas om och om igen en popbar som säger att detta inte är ett giltigt e-postmeddelande. Jag avinstallerade appen och laddade ner den igen. Problemet existerar fortfarande.
Tja, inte illa, jag gillar sättet att lära mig och fakta som jag lär mig men det är inte min typ av att lära mig ett språk, jag föredrar hur duolingo använder, jag säger inte att det är dåligt, det är bara inte min typ. Av mina förväntningar trodde jag att jag skulle lära mig som att duolingo bara har mer ljud och niqqud för hebreiska eftersom jag inte hinner med där
Innovative Language Learning Təhsil bof
Ordförråd, grammatik och kultur i sammanhang. Total fördjupning i naturliga dialoger från lektion ett. Jag älskar det.
Lektionerna är fantastiska. För Premium-användaren med lärare är läraren riktigt trevlig och tålmodig. Grammatiken och vokabulärerna förklaras i lektionerna och relaterar till vardagsaktivitet. Det finns granskningstest också. Överlag bra app
Jag föredrar den ursprungliga appen med enkla spanska lektioner: Carl, Paco och Bianca. Appen med den ursprungliga inställningen är mycket lättare att förstå!
Fick veta om din app på YouTube...men när jag väljer tyska...mejlet jag får för verifiering säger japanska...vet inte varför...och jag verkar inte kunna logga in ... frustrerande...
varför måste jag scrolla ner varje gång? efter att ha öppnat ett avsnitt i en lektion till exempel Expansion , läser jag orden... och scrollar nedåt , om min telefon låser sig och jag låser upp den går den till toppen av avsnittet och jag måste scrolla ner igen. snälla fixa det.
Bästa appen någonsin, jag kan enkelt lära mig och varje lektion gör en genomgång av tidigare lektion, vilket hjälper dig att inte glömma vad som har lärts. Det är ganska dyrt du, men värt det.
Detta är bra men om du vill chatta med fakulteter så kommer de att ta betalt.
Det är bra men det sjunger inte in med korrekt gmail-konto vad som är problemet
Det är bra att den här appen använder verkliga exempel för att lära ut franska (jag lär mig franska just nu) men den bör också innehålla några grunder i grammatik som kön, konjugationer etc.
Det här är en bra, nästan fantastisk app och sida. Appen är gratis men jag rekommenderar att du köper in ett år av tjänsten efter att du provat språket som intresserar dig. Jag studerar japanska och sidan träffar verkligen det sätt jag gillar att lära mig. Ge den kostnadsfria provperioden ett försök, du kanske blir fast.
Jag väljer de rätta svaren, av någon anledning är det inte det jag klickade på när jag skickar in för att se mina resultat. Den här appen är felaktig, de måste fixa gränssnittet för och för alla som tittar på recensionerna, använd webbplatsen på PC.
det här är riktigt bra appar för att lära sig tyska
Innovative Language Learning 教育 cmze
Bra app för att enkelt lära sig internationella språk. Tack Alisha Mam