|
2005
Jan 1, 2005 12:20:46 GMT 2
Post by kettupien on Jan 1, 2005 12:20:46 GMT 2
Hyvää uutta vuotta! Mitenkäs tästä eteenpäin?
|
|
|
2005
Jan 2, 2005 13:54:54 GMT 2
Post by migeldemauskevits on Jan 2, 2005 13:54:54 GMT 2
Niin..eteenpäin!millaisia uudenvuodenlupauksia ootte antanu? itse en tänä vuonna lupaillut mitään. tuntu vaan turhalta. yritän ihan ilmankin "olla mukava" ja "syödä vähemmän karkkia". mahtaisikohan nyt olla sellainen vuosi että saisimme kuultavaksi seuraavan pitkäsoiton? edellisestä alkaa jo tulla kuluneeksi kaksikin vuotta, mutta seuraavasta ei kai ole kuulunut mitään. ???vai onko? onko kellään mitään käsitystä siitä, että missä vaiheessa levy on?
no..sitä innolla odotellessa, eiköhän vietetä muhkea vuosi 2005!
|
|
|
2005
Jan 2, 2005 15:13:45 GMT 2
Post by Trientale on Jan 2, 2005 15:13:45 GMT 2
Levystä Antti mainitsi edellisellä keikallaan 15. joulukuuta, että sitä "aletaan tehdä ens viikolla", eli tarkemmin sanottuna "tai silloin aletaan harjotella biisejä"... Lasse puolestaan mainitsi joulunalusviikolla tammikuun. Olihan siitä aiemmin syksyllä jotain muutakin puhetta. Lienee kenties ihan mahdollista, että kuluvana vuonna uuden levyn kuunneltavaksemme saamme... En minäkään tehnyt mitään uudenvuodenlupauksia, ihan turhaa, kun en niitä kuitenkaan ikinä ole pitänyt... Tietysti voisi luvata olla parempi ihminen ja vaikka mitä hyvää, mutta voihan sitä yrittää tehdä niin ilman mitään erityisiä lupauksiakin.
|
|
Tuisku
Junior Member
|
2005
Jan 2, 2005 16:20:33 GMT 2
Post by Tuisku on Jan 2, 2005 16:20:33 GMT 2
Siispä hyvää tätä vuotta. Minä lupasin tehdä tästä vuodesta vieläkin menestyksekkäämmän kuin edellisestä! Jos lupaus on tarpeeksi yleismaailmallinen, se on helppo pitää. Jotkut lupaukset, kuten passiivisen tupakoinnin lopettaminen, ovat tosi kalliita pitää. Minun pitäisi ainakin ostaa kokonaan uusi ravintola ja hakea sinne töihin! Ja kavereiden pitäisi tumpata tupakkansa minun terveyteni takia. Kylllllä.
|
|
|
2005
Jan 2, 2005 18:47:26 GMT 2
Post by kettupien on Jan 2, 2005 18:47:26 GMT 2
Oi kyllä kyllä, rupeaisi olemaan jo vähitellen uuden pitkäsoiton aika. Tuleva vuosi rupeaa sittenkin kuulostamaan aika lupaavalta - vaikka mitä levyjä tuloillaan... Kunpa olisi rahaa. Lupauksia en tehnyt, ei oikeastaan tullut edes mieleen. Teen kuitenkin aina vuoden mittaan erilaisia päätöksiä ja välitavoitteita, niin mitä sitä nyt enempiä paineita itselleen luomaan. Ja vaikka uudenvuoden lupaukset onkin tehty rikottaviksi, tunnen niistäkin syyllisyyttä sitten
|
|
|
2005
Jan 3, 2005 13:04:01 GMT 2
Post by migeldemauskevits on Jan 3, 2005 13:04:01 GMT 2
Levystä Antti mainitsi edellisellä keikallaan 15. joulukuuta, että sitä "aletaan tehdä ens viikolla", eli tarkemmin sanottuna "tai silloin aletaan harjotella biisejä"... Lasse puolestaan mainitsi joulunalusviikolla tammikuun. Olihan siitä aiemmin syksyllä jotain muutakin puhetta. Lienee kenties ihan mahdollista, että kuluvana vuonna uuden levyn kuunneltavaksemme saamme... vaikuttaa siis siltä että vielä saadaan odottaa.. mutta oli jotain kuulunut kuitenkin. mitenkäs en tiennytkään tästä.. no nyt tiedän. tulkaa ihmeessä kaikki heti kertomaan kaikki uutiset! tulenkin itse uutisoimaan! vaik huomasitteki varmaa.. sivuille oli käyty kirjottamassa uutimoisia. seuraava levy saattaakin siis venähtää vuoden 2006 puolelle! ehdin jo aatella et se saattais tulla ehkä melkeen aika pian.. tiettekö muuten sitä bändiä, jota siinä suositeltiin jotenki tarkemmin?
|
|
|
2005
May 5, 2005 22:51:53 GMT 2
Post by migeldemauskevits on May 5, 2005 22:51:53 GMT 2
huomasitteko!? päiväkirjä oli alotettu! luin sen ja nyt mua jännittää kauheesti et mitä levyltä on luvassa! olin jo välillä rauhottunu levyuutisten jälkee, mut nyt en malttais lainkaa odottaa! mut jos lasse on muka tähän asti hukannu lahjojaan ja ottaa ne nyt käyttöön niin vaikee kuvitella .. odotukset on ehkä vähän liian korkeella ;D tiettekö muuten kuka pojista lapsia sai
|
|
Tuisku
Junior Member
|
2005
May 7, 2005 11:39:21 GMT 2
Post by Tuisku on May 7, 2005 11:39:21 GMT 2
Voi veljet miten mukava kuulla miten bändillä menee! Hmmm...kuka voisi saada pojista lapsia? Miehet eivät ole kyllä normaalisti synnyttäneet muttaa... Juu, ihanaa spekuloida näin. Ehkä Antti? Mitä veikkaatte? No, hyvä asia se on. Rankka mutta hyvä. Tekisivät sen levyn ennen noita muita juttuja... ;D Joo, minulla ei ole sen kummempia odotuksia, hyvää musiikkia sieltä on aina tullut, miksei nytkin! Valoisaa kevään odotusta faneille ja bändille...
|
|
|
2005
Sept 21, 2005 16:09:54 GMT 2
Post by migeldemauskevits on Sept 21, 2005 16:09:54 GMT 2
oletteko huomanneet että subTV:n blue crash mainoksessa soi lemonatorin california?! ;D oiva valinta!
|
|