(iOS) Potion Punch 2: Magic Restaurant Cooking Games låse op for ædelstene
Feb 18, 2022 23:40:57 GMT 2
Post by provupkasdene on Feb 18, 2022 23:40:57 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Potion Punch 2: Magic Restaurant Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Potion Punch 2: Magic Restaurant Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse op for ædelstene ▞▞▞
▞▞▞ Potion Punch 2: Magic Restaurant Cooking Games 2022 version ▞▞▞
Sådan et sødt spil! Elsker grafikken, ingen fejl indtil videre. Jeg vil ikke betale, men jeg ved, at spiludviklingsteamene har brug for penge! Men elsker layoutet og kontrollen af spillet, glæder mig til at komme videre i historien og se, hvor langt jeg faktisk kan komme.
Et sjovt spil. Hvis det virkelige liv fungerede sådan her, hvis en butik ikke nåede sine interne mål, kunne alle bare gå tilbage for at få en refusion. Så dum. Tillad mig at samle mine mønter på mislykkede missioner, der er bogstaveligt talt ingen grund til ikke andet end dårlig videospilsløkkelogik.
Spillet er sjovt, men de elendige kontroller gør det unødvendigt stressende. Ligesom i stedet for at skulle stryge for at tilføje kasketter/buer, ville det være nemmere bare at trykke for at tilføje dem, det samme gælder for essensen. Swiping gør det alt for nemt at rode og ødelægge dit flow. Jeg håber, de ændrer, hvordan det fungerer, fordi det faktisk afskrækker mig til at fortsætte med at spille det
Det er en rigtig fin perle. Jeg er på niveau 18, men hver gang jeg vinder et niveau, sparker spillet mig desværre ud. Når det er rettet, har jeg andre problemer med fonten.
FANTASTISKE !!!!!! Jeg er helt FORELSKET med dette spil, det er så sjovt!! Det bliver mere udfordrende for hvert niveau, og det er den bedste del! Jeg nyder at spille dette fantasy spil MEGET!!!! Jeg er så glad for alt, ingen fejl overhovedet, så vidt jeg har spillet endnu. Fortsæt med de gode opdateringer!! ♡♡♡
Potion Punch 2: Magic Restaurant Cooking Games Zręcznościowe dvp
appen er helt holdt op med at virke for mig. fryser i indlæsningsskærmen og går ikke forbi en vis procentdel. ved ikke om det er en fejl eller hvad, men det er irriterende
Det er sjovt, og jeg nyder at spille, men det bliver ved med at starte mig op, så ofte, jeg vil gerne se dette rettet
Meget godt spil, men der er en fejl, hvor afspilningsknappen ikke virker, men generelt godt spil (jeg kan godt lide, hvordan du siger noget til vores feedback, meget cool)
En tvivl. Efter hvor mange timer vil knappen med dobbeltmønter aktiveres. Dobbeltmønter, som jeg henviser til, er den, der vises efter fuldførelse af hvert niveau
Eh det er sjovt, men de fleste annoncer har x-knappen skjult under startknappen og de to andre, så jeg kan ikke lukke annoncen, det er virkelig irriterende
Potion Punch 2: Magic Restaurant Cooking Games Arcade swog
Ville virkelig ønske, at tutorials ville slutte efter de første 2 niveauer. Jeg kan godt lide, når spil viser dig, hvordan du gør noget, men ikke fører dig igennem hvert trin
Det visuelle var godt, men spillet åbnede ikke, uanset hvor mange gange jeg prøvede! Og forbrugte næsten halvdelen af mine mobildata ...... IKKE RIGTIG!
Var nødt til at afinstallere det. Nu har jeg mistet alt det fremskridt (lvl 36), og jeg har endnu ikke tilsluttet det til min fb acc, så jeg ved, hvordan jeg skal hente det. Indlæser ikke længere fra 30%. Forsinker over tid. Godt spil men
Der er meget at elske ved dette spil! Historien er sød, karaktererne elskelige og lånere gode memes. Spillet skrider frem med en god hastighed, og hvert nyt kapitel er et friskt nyt tema med forskellige udfordringer. Jeg har ikke haft det løn for at vinde-problemet, som så mange spil bliver ofre for, da ressourcerne generelt er rigelige. En anmodning: lad mig venligst betale et par dollars for at fjerne annoncer. Jeg køber aldrig ressourcer (jeg kan godt lide udfordringen), men jeg har ikke noget imod at betale noget for kvalitetsindhold uden reklamer.
Det er stadig mit mest yndlingsspil. Så vanedannende. Så sjovt. Nogle gange så udfordrende, og du kan ikke lave fejl, hvis du vil vinde 3 stjerner. Men træn mig virkelig til at koncentrere mig. Elsker det. Tak skal du have.
Det er lidt haltende. Især når jeg serverede eliksirer til kunderne, blev den haltende ved servering af den. Så jeg kan virkelig ikke lave comboen og så videre, fordi den ikke reagerede 100% på mit tryk. så ja, det er sværere at spille på grund af det
Alt i alt et fantastisk f2p-venligt spil, som jeg har spillet i omkring et år nu. Jeg har gennemført alle tilgængelige niveauer, og selvom de er udfordrende, er de ikke umulige eller kedelige. Hvis du ikke kan slå et niveau, skal du bare opgradere butikken og blive bedre til spillet. Jeg har aldrig brugt penge på spillet, så det er 100 % i stand til at blive spillet gratis, hvis du er parat til at male ædelstene fra kister og har tålmodighed. Jeg laver dagblade hver dag og spiller det bare, fordi jeg kan lide det, ikke fordi jeg føler mig forpligtet til det!
Godt spil, men nu, når jeg prøver at spille, går det ned med det samme. Alle mine andre spil virker, så jeg gætter på, at det ikke er min telefon. Nogle gange giver jeg op, så har ikke spillet i 3 dage. Vil afinstallere, hvis det fortsætter. Skam som jeg nød det.
Jeg kunne godt lide Potion Punch 1 måde langt bedre. Det var mit yndlingsspil, og jeg kan godt lide dets enkelhed, og hvordan det havde en opnåelig afslutning. Det her føles som alle andre spil.
Fejl i Mana-baren. Den genopfylder ikke.
Rigtig god historie. Men efter at have malet en placering og blevet rigtig god til den og låst op for en ny placering, bliver det kedeligt, fordi spillet ikke er som på det høje niveau, du var
Jeg har lige installeret det, og det indlæses ikke :< det er bare en sort skærm :< hjælp tak
først skal spilleren vide, om spillet har brug for net, når spilleren installerer dette spil, og jeg ved ikke, om spillet vil have internet til at spille. Så jeg vil ikke installere dette spil
Potion Punch 2 : des aventures culinaires magiques Arcade vep
Færre tilføjelser og mere sjov! Absolut det spil jeg leder efter! **Rediger --- glem, hvad jeg sagde tidligere, der er et tidspunkt, hvor du ikke kan nå et bestemt niveau, og du kan heller ikke opgradere, fordi du ikke har mange mønter, SÅ HØJERE NIVEAUER GIVES SLET INGEN MENING
Dette spil er fantastisk. Jeg elsker kunststilen. Jeg elsker mekanikken. Det skriger virkelig, at udviklerne kunne lide lignende spil, men så besluttede at gøre dele af det bedre. Den måde, hvorpå energisystemet bare tæller for de helte, du ansætter, er genialt på den måde, du kan slibe, hvis du vil, og niveauere din værtshus så meget, du vil. Det gør det bare nemmere, hvis du har disse mennesker til at hjælpe. At komme op i niveau er sjovt. De forskellige ting, du låser op, er sjove. Dette spil er et mesterværk, og jeg kan ikke vente på mere
Spillet er fantastisk. Jeg elsker designet og gameplayet, og nogle gange halter spillene for meget, når jeg prøver at levere for mange ordrer, jeg ved ikke, om det er på spillet eller telefonen, kan du ordne det tak, og jeg vil gerne have, at urannoncesystemet er ikke begrænset venligst få det til at ske mange tak. Igen er det et fantastisk spil, jeg kan godt lide at vente på flere kort
Meget sjovt og underholdende spil, men starter på det første niveau med lagdelte eliksirer, vil mindst en eliksir pr. niveau bare... nægte at gå til protektoren, der bestilte det, selvom det er korrekt.
Jeg elsker The First Potion Punch, og da jeg så, at deres var en anden version, downloadede jeg straks spillet, men da jeg åbnede det viste det bare en sort skærm.😫😫😫
Kan lide spillet indtil videre - gameplayet er ret solidt og stiger gradvist i sværhedsgrad. Ikke for udfordrende, og hver fuldførelse af niveau føles givende. Ingen grund til at bruge IRL-penge, da gratis ædelstene uddeles til spillere, så længe du udfører quests. Sikker på, at det bliver en grin, men det er F2P for dig. Annoncer bliver ikke bombarderet i dit ansigt med få sekunders mellemrum, så denne er en keeper i det mindste i et stykke tid.
Sådan et farverigt og interaktivt spil! Niveauerne er ret nemme, men det er op til dig at vælge forskellige karakterer til at hjælpe med niveauet sammen med, hvad du skal opgradere næste gang. Bedst at spille, hvis du kunne lide den første version, så du har en bedre ide om, hvad der foregår, ellers kan du blive lige så forvirret som mig!
Et virkelig attraktivt spil med en god balance mellem sjovt og udfordrende. Absolut ingen obligatoriske annoncer og ingen energiomkostninger til at spille baner, hvis du arbejder uden en helt - ædelstene kan købes, men de er lige så nemme at samle gratis ved at udføre quests og afslutte niveauer. Jeg har sunket næsten 20 timer ind i dette spil, og jeg har allerede bare spillet det her og der i min fritid, og det er stadig ikke blevet kedeligt. Det er utroligt velafbalanceret, og jeg ser frem til at se, hvad udviklerne finder på til det næste område.
Jeg kan ikke spille spillet, det downloader og installerer fint, men når jeg går for at spille spillet, får jeg kun en sort skærm. Så jeg har ikke rigtig en mening om spillet.
Jeg er en tilbagevendende spiller fra det første spil, opfølgningen blæser grafikken lige ud af parken. Gameplayet mister magien fra det første spil ved at have en mana-bar og arbejdere. Det, der var så fantastisk ved det første spil, var, at du kunne spille til dit hjertes lyst! Desuden har du næsten ingen chance for at fuldføre de højere niveauer uden at bruge arbejdere. Jeg er god til at holde styr på tingene, men jeg synes, jeg bliver lidt oversvømmet uden arbejdere. Det første spil er bedre imo.
Potion Punch 2: Avventure di cucina fantastiche Arcade xxj
Jeg blev opkrævet to gange for en pakke, jeg købte, og de har ikke reageret, bare vi vender tilbage til dig inden for 24 timer, om 6 dage. Jeg elsker spillet, men manglen på kundeservice er frustrerende
Homecraft - Home Design Game معمولی avy