|
Post by dinosaurus on Aug 17, 2004 20:43:55 GMT 2
Tovi vielä ja sitten kokoelma ulkosalle putkahtaapi... Kärsimättömänä odottelen, vaikkei luvassa liiemmälti uutta materiaalia olekaan. Riittävästi silti.
Tänään pääsi taas hieman esimakuun, kun YleX:n X-ryhmä yllätti positiivisesti ja soittaa paukutti tuon (We Go) Round -kappaleen. Ja kyllähän se yhtä mainiolta kuin keikoillakin kuulosti!
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Aug 20, 2004 15:26:25 GMT 2
Hööö..enkä kuullut. No oon sentään jo kuullu sen keikalla. Ja kohta kuulen kuitenkin ja ihan omalta levyltä. :)Jään kovalla innolla odottamaan. Onneks mulla on porissa kaveri joka lupas tuoda sen levyn heti pian kun se kaupan hyllylle ilmestyy.
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Aug 20, 2004 15:26:47 GMT 2
Hööö..enkä kuullut. No oon sentään jo kuullu sen keikalla. Ja kohta kuulen kuitenkin ja ihan omalta levyltä. :)Jään kovalla innolla odottamaan. Onneks mulla on porissa kaveri joka lupas tuoda sen levyn heti pian kun se kaupan hyllylle ilmestyy.
|
|
teemu
Junior Member
|
Post by teemu on Aug 27, 2004 13:52:00 GMT 2
Sain tuossa juuri oman ennakkokopion käteen ja täytyy kyllä sanoa että onpa todella hienot ja tyylikkäät kannet!
Vaikka sisältö suurelta osin onkin vanhaa noin hienoilla kansilla (ja toki myös uusilla biiseillä...) saa kyllä rahoilleen vastinetta vaikka albumit jo omistaisikin!
|
|
|
Post by dinosaurus on Aug 27, 2004 15:21:30 GMT 2
Sain tuossa juuri oman ennakkokopion käteen ja täytyy kyllä sanoa että onpa todella hienot ja tyylikkäät kannet! Vaikka sisältö suurelta osin onkin vanhaa noin hienoilla kansilla (ja toki myös uusilla biiseillä...) saa kyllä rahoilleen vastinetta vaikka albumit jo omistaisikin! Mainiota kuulla! Meidän tavallisten tallaajien pitää tosin odottaa vielä vesi kielellä ensi keskiviikkoon saakka. Ja voi jummijammi jollei levyä silloin kaupasta vielä saa...
|
|
|
Post by dinosaurus on Sept 1, 2004 14:48:02 GMT 2
Wehey! Nyt se sitten löytyy omastakin levyhyllystä. Tai soittimesta oikeastaan. Kumminkin.
Hyvä meininki ja kannet ovat tosiaan mainiot. Hyvä hyvä! Ja etenkin mieltäni lämmitti Superbin jälkeinen uusi versiointi eräästä viisusta.
Dinosaurus kiittää!
|
|
|
Post by Trientale on Sept 1, 2004 16:10:58 GMT 2
Wehey! Nyt se sitten löytyy omastakin levyhyllystä. Tai soittimesta oikeastaan. Kumminkin. Samat sanat! Tosi hyvä paketti kaikin puolin, kuulostaa ja näyttää mainiolta! Ja loppu oli tosiaan iloinen yllätys. Suurimmat kiitokset tämän ja usean seuraavan päivän piristyksestä! Nyt iski taas keikkakuumekin, onneksi Tavastiaan ei enää hirveän pitkä aika ole...
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Sept 1, 2004 21:00:14 GMT 2
Joo kansi oli myös hieno! Keikkakuumeeni vaan paheni ja olen yhä liian pikkuinen päästäkseni keikalle.. mutta tällanen levy tuo lohtua!
|
|
|
Post by Unbreakable on Sept 2, 2004 13:14:17 GMT 2
Kyllä on hieno levy, kansineen päivineen. Like it! Etenkin Roundin uusi versio miellyttää. Itse levyn ulkoasusta tuli heti mieleen Egotripin kokoelmalevy. Semmoinen samanlainen musta rinkula siinä reunassa.
|
|
|
Post by annahay on Sept 2, 2004 20:32:04 GMT 2
Mietin tässä vaan, kuinka hanurissa mahdankaan asua, kun paikallisen Anttilan TopTenistä ei levyä vielä eilen löytynyt.. Olin sen verran myöhään liikkeellä, että muut kaupat olivat menneet jo kiinni. Tänään siis noudin oman kappaleeni ja tyytyväinen olen. Kannet tosiaan ovat yksinkertaisen tyylikkäät.
|
|
Tuisku
Junior Member
|
Post by Tuisku on Sept 3, 2004 12:34:40 GMT 2
Minullakin on nyt levy....ooh tätä onnentunnetta!! ;D
|
|
|
Post by Hiiri on Sept 3, 2004 14:46:28 GMT 2
Mikä piisi sieltä tulee vielä Superbin jälkeen? Siis uusi versio jostain vanhasta? Kertokee ny vaan.
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Sept 3, 2004 19:17:40 GMT 2
Ptäisköhän kertoa...ääh! Enpäs kerrokkaan! ;D
|
|
|
Post by Dinosaur Senior on Sept 6, 2004 14:49:33 GMT 2
Ei se ole uusi versio, vaan se vanhempi, aito ja alkuperäinen. Legendaarisen EP:n omistajat tietävät.
|
|
|
Post by dinosaurus on Sept 6, 2004 16:59:10 GMT 2
Ei se ole uusi versio, vaan se vanhempi, aito ja alkuperäinen. Legendaarisen EP:n omistajat tietävät. Totta, joten korjattakoon aiemmat puheeni siltä osin! Ja kiitos huomiosta. Totesin tuossa saman, kun vanhempaa versiota itsekin kuuntelin.
|
|