|
Post by Glass Girl on Jan 20, 2004 12:18:44 GMT 2
Jellyfishin Spilt Milk on loistava levy! Kaikkien kaunista poppia rakastavien pitäisi hankkia se
|
|
Kettu
New Member
|
Post by Kettu on Jan 20, 2004 19:42:19 GMT 2
Kertokaapa ystävät hyvät mistä kummasta saattaisin saada haltuuni Lemo-kokoelmiani pitkään puuttumisellaan rasittaneet You Could Be a Monster -CDS:n ja Not Your Game -EP:n? Ei tahdo etsiväkään niitä löytää... Kadonneetko kaikkialta ovat? Mä hommasin oman NYGin kun Lasse joskus viekussa mainosti niitä jostain Spinen nurkasta löytyneen. Mutta ne oli viimeiset levyfirman kappaleet ja tästä on joku vuosi eli divareista varmaan joutuu kaivaan ja levymessuilta?
|
|
|
Post by lemonateher on Jan 21, 2004 15:37:53 GMT 2
Siäl oli myös The Krispiesin levy, en ollu ikinä ennen kuullu koko virityksestä mitään, joten en uskaltanu sitä ostaa.. Mut heti alko kaduttaa, joten huomenna on mentävä ostamaan se (Ja se on sit MUN, ei saa viedä nenän edestä!!) Onks jollain muuten kyseistä levyä, kantsiiko ostaa (miten se vois muka huono olla..)? Onneks sit on jo myöhästä perua ku käyn täällä seuraavan kerran ;D Mistään en ole enää löytänyt Krispies'n levyä, olisiko kellään vinkkiä mistä sen voisin vielä saada? Stupidonkin varasto on siltä osin tyhjä... Höh. Hjälp!
|
|
|
Post by Riki Sorsa on Jan 22, 2004 10:23:12 GMT 2
Kyllä tuota Krispiesiä tulee aina silloin tällöin vastaan. Missäs nyt olisin viimeksi nähnyt *raapii päätään* ... Ainakin Stockan ale-laareissa on joskus näkynyt.
Stupido ei ole ainut levykauppa, vaikka monessa suhteessa onkin paras.
|
|
Mia
New Member
|
Post by Mia on Jan 22, 2004 11:11:13 GMT 2
Itse lähtisin etsimään tuota Krispiesiä vaikka Viiskulman Popparienkelistä. Pitää varmaan kohta suoravelottaa palkka Viiskulmaan...
|
|
|
Post by lemonateher on Mar 10, 2004 16:17:17 GMT 2
Hip hei! Löytyihän se Krispies tuolta Stupidosta, juuri minua oli odottamassa levyhyllyssä Aurinkoista kevättä koko porukalle!
|
|
Mia
New Member
|
Post by Mia on Mar 13, 2004 0:43:27 GMT 2
Hip hei! Löytyihän se Krispies tuolta Stupidosta, juuri minua oli odottamassa levyhyllyssä Aurinkoista kevättä koko porukalle! Mainiota! Itse löysin Järvenpään levymessuilta Krispiesin singlen täydentämään kokoelmaa. Hymy oli herkässä Myös täältä Tuusulan päästä toivotan aurinkoista fiilistä ja kauniita kevätpäiviä ihan kaikille!
|
|
|
Post by Glass Girl on Mar 17, 2004 10:50:49 GMT 2
Ei suuresti liity Lemonatoriin, but still... Minäpä löysin yhdestä salaisesta paikasta Morrisseyn vinyylisinkkuja! I was the happiest girl on earth
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Jun 28, 2004 22:01:26 GMT 2
Kertokaapa ystävät hyvät mistä kummasta saattaisin saada haltuuni Lemo-kokoelmiani pitkään puuttumisellaan rasittaneet You Could Be a Monster -CDS:n ja Not Your Game -EP:n?
Niinpä! tai ylipäänsä noita muita vanhempia ei oikeen löydy..vai?
|
|
|
Post by dinosaurus on Jun 28, 2004 22:07:31 GMT 2
Kaikki pitkäsoitot saanee haalittua kokoon melko helposti, mutta juuri noiden vanhempien sinkkujen ja ep:iden metsästys ei mitään kaikkein helpoimpaa ole. Käytettyinä niitä aina joskus sieltä ja täältä tapaa...
Onnea ja menestystä matkaan!
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Jun 28, 2004 22:13:06 GMT 2
joo..johan mulla ne pitkä soitot onkin. no ei kai auta kunm sitkeesti etsiä. on se sen arvosta!
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Jul 2, 2004 13:44:28 GMT 2
voiko olla, että spinefarmilla kaikki singlet maksaa 11 euroo kappale!!? vai oonko kattonu väärin..
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Jul 4, 2004 16:52:55 GMT 2
kyllä, katsoin väärin. olin webstoren puolella ja sieltä singlejä tai ylipäänsä mitään, myydään vain ulkomaille.. oli toi kyllä hieman höperö hätäily muutenki..
|
|