|
Post by Hiiri on Aug 19, 2004 10:55:09 GMT 2
If I can't ... on kyllä erittäin hyvä kappale, ei häviä vähääkään muulle Waltzin matskulle. Joten singleen kannatti sijoittaa rahat. Olisin toivonut kyllä Yesterdaysta tuplaa, toiselle levylle kaikki mahdolliset harvinaisuudet.
|
|
muu
New Member
|
Post by muu on Aug 19, 2004 18:29:45 GMT 2
Toivottavasti niitä oli useampia kaupan, että muullekin riittää. Ei hätää, tuskin mä sitä oisin ostanukkaan. 4 euroo on musta yhest (uudesta) biisistä aika kiskontaa =P Kyl mä sen viäl jostain kuulen! En kyl yleensäkkään paljon harrasta sinkkujen ostelua, mut tiätty Lemon kohalla pitää joskus poiketa periaatteesta
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Aug 20, 2004 15:33:06 GMT 2
Jos asut yhtään porin suunnalla, käy moe´s musicissä sieltä se löytyy, eikä kukaan hae pois on ollut jo kauan vaikka hain itsellenikin yhden. Pikkukaupoissa kierteleminen kannattaa.. Kaupoissa se on vaa 2,5
|
|
|
Post by Unbreakable on Aug 25, 2004 15:23:41 GMT 2
Minäpä ostin tuon sinkun tosiaan sillä 3.90 eurolla plus vielä neljän euron postikulut päälle. "If I Can't Get You" on kyllä jokaisen sentin kymmenyksen arvoinen. Kerrassaan mahtava! Soi heti repeatilla varmaan 30 kertaa ja joka kerta kuulosti vaan paremmalta.
|
|
|
Post by dinosaurus on Aug 26, 2004 18:30:21 GMT 2
Soi heti repeatilla varmaan 30 kertaa ja joka kerta kuulosti vaan paremmalta. Puolitoista tuntia samaa biisiä putkeen on kyllä jo melko paljon... Itse ehkä olisin kuitenkin välissä kuunnellut myös One Last Dayn. Mainio biisi sekin.
|
|
|
Post by Unbreakable on Aug 27, 2004 12:19:41 GMT 2
Itse ehkä olisin kuitenkin välissä kuunnellut myös One Last Dayn. Mainio biisi sekin. Hieno biisi on. Kyllä sitäkin on kuunneltu reilusti, ellei jopa paljon.
|
|
|
Post by dinosaurus on Aug 27, 2004 15:26:26 GMT 2
reilusti, ellei jopa paljon. Monesti, mutta useasti. Kyllä vain... Mutta täytyy kyllä todeta, että Lemonatorin sinkkujen b-puolien anti on harvinaisen mainiota kuultavaa. Siitä myös isot plussat bändille!
|
|
teemu
Junior Member
|
Post by teemu on Aug 27, 2004 17:18:59 GMT 2
Mutta täytyy kyllä todeta, että Lemonatorin sinkkujen b-puolien anti on harvinaisen mainiota kuultavaa. Siitä myös isot plussat bändille! Näin on! Omatekoinen "b-puoli-cdr" kovassa kuuntelussa Melkein olisi voinut tuon kokoelmankin julkaista jonkunlaisena spesiaalipainoksena tuplana, jossa kakkoslevyllä olisi ollut noita harvinaisempia helmiä... Niinkuin tapana tuntuu olevan. Vaikka silloinhan olisi viety friikeiltä kaikki keräilyn ilo ;D
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Aug 27, 2004 21:10:56 GMT 2
Joo olis se kiva saaha ne loputki puuttuvat kipaleet mutta olen kanssa sitä mieltä että b-puolet on b-puolia. Vaikka kyllähän sinne kokoelmalle joku the samekin tunkeutui.
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Aug 27, 2004 22:29:18 GMT 2
one last day-single jolta se if i can´t get you löytyy on huuto.netissäkin. Ei se nyt niin kova hinta oo.. Ku se on mahtava! ;D
|
|
|
Post by Glass Girl on Aug 31, 2004 9:16:10 GMT 2
b-puolet eivät ole vain b-puolia, ainakaan Lemoilla! The Same on loistava kipale, a gem.
|
|
|
Post by USMAN SADIQ on Mar 10, 2008 14:24:40 GMT 2
HOW DEAR.
|
|