|
Post by longstocking on Sept 15, 2004 10:03:38 GMT 2
Ääääh. Opiskelija on valmis myymään sielunsa satasella. ;D Ostin joskus vuonna 1998 sellasen tyttöjenmallisen keltaisen sitruunalogopaidan (no siis Lemonator-paidan). Samaisena vuonna onnistuin vielä nappaamaan paitaani Lassen ja Ripa nimmaritkin. NOH, nyt kun sitten paita on ollut kaapissa vuosikausia ja minä päässyt yli teinihysteriasta niin miettisin vaan, että onkohan joku oikeesti kiinnostunut rahoittamaan opiskelijan elämää? Siis että oisko joku kiinnostunut ostamaan tuon paidan? Undrar bara...
|
|
|
Post by Unbreakable on Sept 29, 2004 16:10:42 GMT 2
Heitetään nyt tänne varsinaisen paitaotsakkeen alle tämä murina... Nimittäin minun tipunkeltaisessa lemo-paidassani on pienenpieni reikä kainalossa. En mitenkään tahdo uskoa, että se olisi itse aiheutettu. Olin pitänyt paitaa yhden sunnuntaipäivän ajan kotona (ja siis lähinnä lööbaillut sohvalla tekemättä mitään), kun huomasin sen. Nooh... kyllähän paitaa nyt kotosalla ihan hyvin edelleen voi pitää. Täytyy varmaan käyttää vähän neulaa ja lankaa. Jaksa ruveta minnekään valittelemaankaan... Ovatko muut olleet täysin tyytyväisiä paitaostoksiinsa?
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Sept 30, 2004 12:48:01 GMT 2
No muuten paita oli ihan sellanen ku pitääkin, mutta se ei ollukkaa keltanen! Se oli FLORACULINESSENkeltanen! Ihan samaa väriä ei kai vaan ole löytyn.. Mitään reikiä ei ole löytynyt ja kuvakin näyttää siltä että aikoo pysyä paikallaan.
|
|
|
Post by Unbreakable on Sept 30, 2004 15:11:11 GMT 2
Itsekin sain hieman väristyksiä varsinaisen tekstiilin väristä, mutta pitihän se paita silti ostaa. Asianmukainen vaatetus pääsiäispartyihin...
|
|
gary
New Member
-orkesterin j?sen-
|
Post by gary on Sept 30, 2004 15:19:57 GMT 2
Näin yhtyeen paitataloutta hoitavana velvollisuuteni lienee ottaa osaa keskusteluun...
Hyvä että asia otetaan puheeksi mikäli vaatekappaleista löytyy jotain todellista vikaa. Meinaan, emmehän me toki tietoisesti ja tahallaan kaupittele rikkinäisiä tai muuten vaan epäkelpoja tuotteita. Jokainen paita on ainakin silmämääräisesti läpäissyt kriittisen seulamme.
Jos lemopaidoissanne moisia reikiä tms. huonolaatuisuutta ilmenee enemmänkin niin raportoikaa ystävät suoraan osoitteeseen antti@lemonator.net niin osaan sitten kieritellä paita-alihankkijamme tervassa ja höyhenissä...
Mitä tuohon klassisen keltaisen yellow-paidan värisävytykseen tulee niin kyseinen muotiluomushan on historiansa aikana läpikäynyt koko keltaisen spektrin (kuten orkesterimme musiikkikin) ja totuus on että tällä hetkellä saatavilla oli ainoastaan tätä hiukan hailakammansävyistä keltaista.
Aiheesta vielä sen verran että paitojemme kysyntä on jälleen kerran ylittänyt tarjonnan. Parissa viikonlopussa koko erä myytiin loppuun. Eli ne, joilta vielä ko. vartalonkaunistaja puuttuu: malttakaa. Lisää on tilattu ja tulossa...
|
|
Tuisku
Junior Member
|
Post by Tuisku on Oct 1, 2004 10:23:47 GMT 2
Siis se paitahan on ihan loistava. Siis se T-paita, just se keltanen. Ihan loistava. Kaupasta ei oikeesti saa ees noin hyviä paitoja. Ei jumaliste. Olen ihan todellakin pitänyt sitä paitaa. Ihan loistava. Ei moitteen sanaa. Just se värikin on sellainen pirteä ja iloinen. Ei aina synkkä ja ikävä. Kyllä kannatti ostaa, pidän sitä vielä vanhainkodissakin!
|
|
Kettu
New Member
|
Post by Kettu on Oct 2, 2004 16:18:26 GMT 2
Jos vaan sitten tulee sitä vanhaa lämpimämmänkeltasta niin mä ainakin tykkäisin siitä paremmin vink vink entäs siniset resorit? Mihkäs ne jäi?
|
|
gary
New Member
-orkesterin j?sen-
|
Post by gary on Oct 2, 2004 20:21:04 GMT 2
Jos nyt asiat napsahtelevat kohdilleen niin seuraava paitaerä lupailee sekä lämpimämmänkeltaisia sävyjä että sinisiä resoreita. Tilauksessa on, sano.
|
|
|
Post by Trientale on Oct 2, 2004 20:30:57 GMT 2
Tjaah, tuo kai tarkoittaa sitä että pitää ostaa toinenkin Yellow-paita... Omiin paitoihini olen ollut tyytyväinen, ei mitään moitittavaa. Tosin tietenkin nyt niille tapahtuu jotain hirveää, kun kirjoitin noin... Tuiskun lailla kuitenkin olen niitä pitänyt päällä enemmänkin, hyvin ovat kestäneet ja materiaalista tykkään kovasti, tuntuu hyvältä päällä.
|
|
|
Post by munsteri on Oct 4, 2004 12:12:56 GMT 2
Jos nyt asiat napsahtelevat kohdilleen niin seuraava paitaerä lupailee sekä lämpimämmänkeltaisia sävyjä että sinisiä resoreita. Tilauksessa on, sano. Tahtoo omansa. Pitääkin laittaa paita tilaukseen.
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Oct 4, 2004 15:43:01 GMT 2
Jos nyt asiat napsahtelevat kohdilleen niin seuraava paitaerä lupailee sekä lämpimämmänkeltaisia sävyjä että sinisiä resoreita. Tilauksessa on, sano. Mutta sitten kun asia on selvä ja varma niin kyllähän siitä sitten ilmootellaan? Niin tietää, että millasta paitaa tilaa..ja, että ymmärtää tilata kun lämpimän keltasta löytyy.
|
|
Tuisku
Junior Member
|
Post by Tuisku on Oct 4, 2004 17:48:41 GMT 2
Tämä on nyt nimittäin tärkeä juttu. Tämä paita-asia nimittäin. Lopettakaa kokonaan nuo kaikenmaailman rokkitouhut ja alkakaa myymään paitoja sen tilalla! Lemonator on jo brändi sinänsä, pistäkää kunnon bisnes pyörimään...Sitä paitsi mikään ei ole niin viihdyttävää, kuin oheistuotteet.
|
|
|
Post by Glass Girl on Oct 5, 2004 10:46:18 GMT 2
Joo, ja jos tarvitte siihen paitatouhuun pomon, jolle voi valittaa kaikesta ni "I am the boss"
|
|
Kettu
New Member
|
Post by Kettu on Oct 6, 2004 17:24:38 GMT 2
Seuraava paitaerä lupailee sekä lämpimämmänkeltaisia sävyjä että sinisiä resoreita. Hyvä! Voin panna sit punasen paidan naftaliiniin. Ettei se kulu liikaa, sano.
|
|
|
Post by lemonateher on Oct 23, 2004 16:30:15 GMT 2
sorry kun palaan tähän paitateemaan, mutta haluisin vaan tietää aikataulusta edes noin suurin piirtein että koskahan paitaa voisi alkaa odottelemaan postiluukusta tipahtavaksi ?
|
|