|
Post by dinosaurus on Apr 19, 2004 21:20:51 GMT 2
Kuuntelinpa tuossa tänään alkuillasta sattumalta (taas) YleX:n X-ryhmää. Siellä korviini otti tuo etusivullakin lupailtu Black Coffee -coverointi ja ihan mainiolta kuulostikin!
Biisin jälkeen puolestaan kuulin lisää hyviä uutisia, sillä Kauppisen Veli esitti lähes faktana, että Lemonatorilta pukkaisi ulos kokoelmalevyä elokuussa! Vesi kielellä odottelemaan sitäkin, kuten myös tulevaa Tavastian keikkaa...
|
|
teemu
Junior Member
|
Post by teemu on Apr 19, 2004 22:22:07 GMT 2
Joo, kyllähän se kokoelmalevy on mitä ilmeisimminkin tulossa. Tuolla se ainakin möllöttää Spinefarmin Ranch-alamerkin julkaisulistalla*, vaikka Odorin laabelillahan se kai on tulossa. Alunperin ainakin itse olin siinä käsityksessä, että kyseessä olisi ulkomaille suunnattu julkaisu, jolla paikattaisiin turhankin vähälle huomiolle jääneitä edellisiä levyjä. Tuolla Ranchin listalla se näkyy kuitenkin olevan kotimaisten julkaisujen listalla, joten ehkä ulkomaat seuraavat sitten myöhemmin? *: june2004 CD RODO LEMONATOR Collection ( www.spinefarm.net/ranch/index.php?pg=futurepg)
|
|
teemu
Junior Member
|
Post by teemu on Apr 19, 2004 22:42:31 GMT 2
Kun nyt kerran Ranch records tuli puheeksi, niin voisi lisätä vielä yleisenä nippelitietona, että Ranchilta on ilmestynyt various artists/sampler-tyyppinen kokoelma "Truckin In The Free World", jolla on Flaming Sideburnsin, Mannhain, Thee Ultra Bimboosin, Heaven'n'Hellin, Mutantsin ja Black Leaguen lisäksi kaksi biisiä Lemoilta. (!?!)
Toinen näistä on listattu olevan "California (remix)", joka kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta... (Toinen on "The Killer I".)
|
|
|
Post by Glass Girl on Apr 20, 2004 8:14:45 GMT 2
Juu, semmoisesta kokoelmasta mie olen kanssa kuullut.. Jännityksellä odotan Tavan keikkaa
|
|
|
Post by RistoK on Apr 23, 2004 13:30:52 GMT 2
Seuraava sinkku, Black Coffee soi juuri ensi kerran Radio Helsingissä. Mahtavalta kuulosti!
|
|
teemu
Junior Member
|
Post by teemu on Jun 7, 2004 19:14:31 GMT 2
Nyt näköjään antavat julkaisupäiväksi 6. syyskuuta...
|
|
|
Post by LARA on Jun 27, 2004 20:31:46 GMT 2
ai koska se kokoelma tulee? mä en oo kuullu sitä black coffeeta lainkaa ku ylex ei soita eikä täällä kuulu radio helsinki! oliks eilen (25.6) joku lemonatorin haastattelu ylexällä ku kuulin jonku haastattelun lopun ja siinä oli hyvin tutun oloinen ääni..
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Jul 26, 2004 23:16:22 GMT 2
nii syyskuusta mäki oon kuullu..luulin ettei black coffeesta tuu minkää sortin sinkuraa. olen myös kuullut, että syksyllä olisi useampikin keikka eipä vaan vielä ole mitään kuulunut, ilmeisesti. Käsittääkseni tiedossa on myös uusia paitoja!! Jeeiij!! ;D
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Jul 26, 2004 23:18:07 GMT 2
Äskeinen oli siis "huhuja kohtuu luotettavalta taholta"
|
|
|
Post by Glass Girl on Jul 27, 2004 13:31:32 GMT 2
Oih, keikkoja tässä kaivataankin! Kaikkein kivoimmat bändit, eivät ole nyt juuri keikkailleet (Suomessa). Jkl rock city on toivottavasti yksi pysäkki..
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Aug 5, 2004 15:25:11 GMT 2
;Djohan niitä keikkoja näkyy lemojen sivuillakin! Kovin ovat kaukana, mutta täytyy järjestäytyä paikalle.
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Aug 6, 2004 10:26:48 GMT 2
levy näyttääkin putkahtavan kauppoihin jo eka päivä. mutta mikä juttu se song from the woods oli? jossain oli sellasesta viidennestä albumista?
|
|
Tuisku
Junior Member
|
Post by Tuisku on Aug 11, 2004 13:09:40 GMT 2
Varmaan ihan pakko mennä ostamaan se kokoelma. Ei se nyt auta muukaan.
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Aug 11, 2004 13:19:14 GMT 2
on se melkee juu vaikkei siinä kovasti uutta olekkaan..mutta on silti vähän.
|
|
|
Post by migeldemauskevits on Aug 11, 2004 14:36:25 GMT 2
No nyt siitä levystä on sivuillekkin pullahtanut biisilista ja muuta! No..mitä olette mieltä? Pääsikö levylle parhaat?
|
|